Hij is zindelijk!!!!!

Hallo allemaal,

Onze zoon van bijna 3 jaar is zindelijk. Eigenlijk was het mijn bedoeling om hem afgelopen zomer zindelijk te maken maar het interesseerde hem niet dus ben ik er maar mee gestopt. Wel hebben we hem daarna op vaste momenten (voor en na het slapen) op de wc gezet en dan deed hij ook wel wat. Op een gegeven moment hem een onderbroekje aan gedaan maar weer ging het niet goed. Hij plaste gewoon in de broek maakte hem niks uit. Maar nu is hij dus zindelijk. Ik heb hem een week geleden weer een onderbroek aangedaan omdat hij zo goed aangaf dat hij moest poepen en aan het plassen was. In het begin zette ik hem elke keer op de wc (de vaste momenten) en een half uur na het drinken en  voor het eten. En nu geeft hij het zelf aan. Hij maakt wel eens een foutje maar zelfs zijn luiers die hij in bed nog wel aan heeft zijn droog!!!

Groetjes Natasja
 
hoi hoi

heeeerlijk he en wat scheelt het in de luiers he! mijn dametje is nu 2 jaar en 3 maanden. met 2 jaar had ze geen luier meer om in huis ze gaf het zelf aan met af en toe een ongelukje. Nu heeft ze in en uit huis geen luier meer om alleen als ze smiddags slaapt en snachts. verder plast ze overal (waar het moet hihii) of op de wc of op het potje. haar voorkeur gata uit naar de wc. ze heeft nu eigenlijk nooit meer een ongeluk. ik ben super trots. en ja de nachten zonder luier komen vast vanzelf wel


liefs linda
 
Terug
Bovenaan