hij is zo makkelijk

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Bram is zo makkelijk
hij "verdomd" gewoon om zelf te gaan drinken en eten
hij is vandaag 15 maandjes en drinkt gewoon niet zelf en eet niet zelf
hij vertikt hij het gewoon, hij gaat met de mond open zitten...... als ik de drinkfles bij hem neerzet gooit hij er alleen maar mee en zorgt dat alle drinken op de grond ligt
met eten is het net zo, hij gooit met alles en vertikt het gewoon om elf te doen......behalve een  koekje of een liga , die eet hij wel zelf.......
ik maak me er niet teveel zorgen om maar soms denk ik van, verdorie waarom doe je het niet zelf maar hij is gewoon zo makkelijk
waarom zelf doen als het wel voor je wordt gedaan toch?

liefs ilona

Hoi Ilona,

Ik begrijp wat je bedoel.
Anne-Sophie had dat ook altijd dat ze niks zelf dronk of at.
Maar nu is ze 18 maanden en de laatste maand eet ze zelf haar brood en drinkt e haar fles en tuitbeker zelf.
Haar prak en toetje geef ik zelf.
Dus het komt vast vanzelf bij je zoon.

Groetjes Marianne

Hoi Ilona,
wat lastig dat hij niet zelf wilt eten maar ik denk toch dat je je niet te druk moet maken en dat het echt vanzelf wel gaat gebeuren.
Ik moet zeggen dat ik zelf die ervaring niet heb want mijn dochter (nu 16mnd) wil alleen maar alles zelf doen en dan wordt het weer een knoeiboel, haha, dus dat is ook niet alles. . . .
Nou succes iig,
groetjes van Sonja

Hee hallo!

grappig! Hier precies hetzelfde.... alleen weet ik niet helemaal zeker of ze het expres doet of dat ze het gewoon nog niet snapt.. Ze heeft tot nu toe 1 keer (jawel 1 hele keer) een lange vinger zelf opgegeten en dat was vorige week. Ik helemaal blij maar de dag erna was ze het alweer vergeten... Al het eten moet ik in haar mond stoppen, als ze echt iets graag wil dan geeft ze het aan mij zodat ik het haar kan voeren !
Drinken doet ze trouwens wel, uit een rietjesbeker. Dat is de enigste die ze zelf vast kan houden.

Ach ja, het zal vanzelf wel komen, toch?!

Groetjes Alberdien

Hoihoi,

Rik is nu 15,5 mnd en hier is het dus porecies andersom!!!!!!!!!!!
Rik accepteerd het du niet als ik hem eten of drinken wil geve, wat soms wel makkelijk is want dan schiet het op, nu duurt het een eeuw voordat menenrtje kleer is. maar geef ik hem eten, nou dan is het driften uilen en noem maar op!!

Dus is van beide iets te zeggen!! maar snap je wel, maar denk dat het vanzelf komt!

Succes met hem!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan