hij is zoooo zielig...

kleffe handjes, waterige oogjes, schorre stem, veel wakker, veel honger, snurken tijdens drinken, een koppie vol snot en erg erg erg verdrietig

Jeetje zielig hoor, zo'n verkouden jongetje. Ik geef borstvoeding, dus verwen hem lekker vaak met extra drinken en warmte. Heeft ie wel even nodig volgens mij.
Toch zou je als moeder zijnde maar al te graag z'n verstopte neusje over willen nemen.

Pffff niet leuk zo...

HappyM.

hoi hoi!

zielig he zo'n kleintje en dan al zo verkouden......mijn zoontje van 4 weken is ook al zo verkouden en precies hetzelfde verhaal....snotter de snotter en snurken en hoesten en niezen en soms ook echt benauwd hebben.... arme ziel....

succes!
Groetjes, Misja, mama van Thijmen( bijna 3) en Marten (4 weken)

Hey,

Mijn dochtertje is nu ook al een tijdje verkouden. Het zakt nu weer iets af, maar ze had haar neusje ook zo dicht zitten en ze snotterde heel erg, vooral bij het huilen.
Als haar neusje zo vol zit, haal ik het ergste 'snot' eruit met een wattenstokje en daarna doe ik voor het slapen nog een klein beetje neusspray in. Ze slaapt zonder te snurken en ze voelt zich veel beter. Misschien een tip voor de rest met verkouden kleintjes thuis.
Beterschap!

Liefs Marissa

Hallo,

Mijn dochtertje is ook zo verkouden, vooral 's nachts.
Met een neusspray kan ze in ieder geval weer vrij ademhalen en haar flesje drinken.
Ook komt er dan wat snot vrij wat ik er makkelijk uit kan halen.

Hallo meiden,

Die kleine man van mij is ook al twee weken verkouden!
Ik gebruik zo'n snotzuigertje en dit werkt erg goed. Hij vindt het vreselijk als ik het doe maar daarna is hij opgelucht want ik haal er soms flinke bellen uit.

Weet niet of jullie het kennen maar het is ideaal. Bij de meeste drogiste kan je zo'n ding kopen. Het is een soort  ballonnetje met een tuitje. Je knijpt het ballonnetje in, brengt het tuutje in het neusje en laat het ballonetje los. Hij zuigt dan zo het neusje leeg. (ik druk zijn neusgat dan nog wat extra aan om het tuutje, dan werkt het perfect.)
Ik raad niet aan die van, ik geloog difrax te kopen, want dan tuutje is te groot en past niet goed in het neusje.

Hoop dat jullie wat aan de tip hebben want ik vindt het ideaal.

Groetjes Fenneke en Jente

Terug
Bovenaan