hij kan moeilijk p....n!

Hallo Allemaal,

Zo het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets geschreven heb, maar ja we zijn in de ban van Sinterklaas. We hebben naast onze baby van 14 weken ook nog een kereltje van 3 1/2 er lopen die helemaal in de sinterklaas dingen zit....

Dat betekend dus al 3 weken feest. Iedere dag worden er liedjes gezongen met de hoop dat er de volgende dag toch wel een kadootje zal zijn. Ja, helaas dus niet, wel een aantal keren een klein dingetje maar toch echt niet elke keer...

Goed ff tot de orde van de dag. Onze zoon van 14 wkn heeft dus vanaf het begin al vreselijke honger, zijn pap is al aangepast en hij krijgt nu ook een fruithapje. Hij heeft het nu alleen heel erg moeilijk met zijn ontlasting, die wil er dus bijna niet uit.... Heeft iemand hier een goede tip voor???? is doe al extra water in de voeding en hij krijgt al een flesje met wat drinken extra, dit werkt dus niet echt.. Dus ik sta open voor een goede tip.

Alvast bedankt Mirela
 
Hoi Mirela,

Mijn zoontje is ook 14 weken en heeft af en toe een beetje last van verstopping. Ik doe dan een paar venkeldruppeltjes in zijn fles. Bij hem werkt dit prima.

Succes ermee!
 
bedankt voor je tipje hoor, heel toevallig hoorde ik ook dat je roosvice laxo kunt gebruiken, dus ik heb inmiddels 2 dingen die ik kan doen, bedankt voor je reaktie.

Groetjes Mirela
 
Hal Mirela,

Als mijn zoontje van 16 weken last heeft van zijn ontlasting help ik hem wel een met een ontsmette (hij heeft zijn eigen) thermometer. Deze doe ik dan in zijn p..pgatje en maak dan ronddraaiende bewegingen en dan komt de ontlasting er zo uit (vanzelf) deze tip kreeg ik van mijn kraamverzorgster destijds en het helpt wel, misschien denk je gatsie maar het helpt hem wel en hij is er vanaf en dat is heel veel waard. suc6
 
Terug
Bovenaan