Hij kletst niet meer

Een maand of 2 geleden kletste mijn mannetje nog wel eens lekker. Maar sinds een week of 3 doet hij dat niet meer. Dacht eerst dat het met een sprongetje te maken had. Daar had hij toen echt last van. Maar nu hij gewoon weer heel erg lief is valt echt op dat hij geen geluidjes haast meer maakt. Ook de opa's en oma's zeggen het. Hij maakt nog wel zo'n zeur geluid zodra hij moe wordt maar dat is alles.
Lees ik hier op de site over al die kleintjes die hele verhalen hebben, en dan ben ik best jaloers hoor! Ik wil ook hele gesprekken met mijn mannetje hebben!! Hij is nu trouwens bijna 5,5 maand.
Weet iemand hoe dit komt??

Groetjes Yvonne, mama van Jasper

Renske begon met 2,5/3mnd heel veel te kletsen en met 3,5mnd was het ook rustig ineens, en nu ruim 4mnd kletst ze weer honderduit. Dus denk dat ze gewoon periode hebben dat ze meer kletsen of minder.
Je moet je nu nog geen zorgen maken hoor. Komt vast allemaal weer goed!

groetjes Mieke

sow dat herkenbaar,
ik wou net een topic plaatsen erover.
mijn lieve meisje praat niet meer tegen me, kijkt me niet meer aan en lacht ook niet meer naar me.
ik voel me erg verdrietig en vraag me af wat ik verkeerd doe.
want tegen papa lacht ze wel en hem kijkt ze ook aan, alleen maar zelfs.
waarom wil mijn meissie niks meer van me weten? snik snik...

groetjes Miranda m.v. Alana 19-2

Hier is het ook een tijdje rustig geweest, duurde denk ik een maand. In die maand draaide ze zich om en begon veel bewuster te grijpen. Nu is al een maandje het kletsen terug, maar draait ze zich niet meer om!

Het komt wel weer terug, misschien concentreert hij zich nu even op iets anders.

Groetjes Ilona

Hier hetzelfde hoor!
Heleboel babbelen en lachen, een paar weken stilte, en nu sinds een week of 3: nieuwe geluidjes. En vandaag heeft hij het kraaien ontdekt en doet de halve dag niets anders... klinkt net als een krolse kat
Na 3 weken 'pppffffrrrrt' zullen we dus iedere dag dat kraaien/gillen moeten aanhoren...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 11:28:28'));

Hier is het ook een tijdje rustig geweest, duurde denk ik een maand. In die maand draaide ze zich om en begon veel bewuster te grijpen. Nu is al een maandje het kletsen terug, maar draait ze zich niet meer om!

Het komt wel weer terug, misschien concentreert hij zich nu even op iets anders.

Groetjes Ilona

En terwijl ik dit schreef, draaide madammeke zich weer om! Vandaag daarna nog drie keer!

Hoi,

Ik heb er zelf ook al eens een topicje over geplaatst, want Esther staat sinds een maand of 2 echt in de stil-stand: ze praat niet meer (alleen om duidelijk te maken dat ze iets níet wil...), ze lijkt weinig nieuwe vaardigheden te ontwikkelen, rolt niet, speelt niet meer zelf... Ik ga er vanuit dat het vanzelf wel weer over gaat, maar jammer is het natuurlijk wel! Ik mis het ook wel hoor, dat geklets. Zelf heb ik het gevoel dat ze misschien doorheeft dat wij niet zomaar geluiden maken maar dat bepaalde geluiden ook concreet iets betekenen en dat ze nu zelf niet meer zo goed durft? Maar misschien dicht ik haar dan teveel kennis toe, haha!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan