hij klimt overal in, op en onder.....

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine spookje weet echt van geen ophouden hoor. Hij zt nu naast me in een krat met seelgoed. Het speelgoed wordt er momenteel vakkundig naast gemikt. Ook kan hij de trap op klimmen , van de bank af klimmen, weet hij hoe de keukenkastjes met kinderbeveiliging open gaan (de pannn en deksels lagen door heel de keuken), en probeert hij (tot u toe tevergeefs) de bank op te kimmen. Dit is toch niet normaal meer voor een kindje van tien maanden. Gisteren stond meneer ineens los. Nog even en hij loopt zo weg. Als hij nu gaat kruipen kruipt hij met zijn linkerbeen en stapt dan met zijn rechterbeen. Dat ziet er heel maf uit.

Van de week heb ik hem een lege doos gegeven. Daar had hij schik mee. Erin, eruit,erin, eruit en maar lachen. Vooral ten poes ook in de doos ging. Poes heeft trouwens geen leven meer straks want Stijn kruipt vlug en gaat achter haar aan. De eetkamerstoelen zijn ook niet meer veilig want Stijn kan er bij. Ik heb er mijn handen vol aan.

Groetjes van Marloes

Wat een snel boefie is  Stijn toch!

Het zoontje van vroegere  buren van ons liep met 9 maanden al echt. Dat was ook geen doen want hij zat ook overal aan en in. Levi loopt nog niet  maar kruipt wel ontzettend snel en hier is ook niets veilig hoor. Ik dacht na de vorige 2 kids overal wel op voorberied te zijn maar hij doet ook dingen die de andere twee nog nooit gedaan hebben.

Hij heeft het staan zo'n 2 weken geleden ook ontdekt en probeert zich nu overal aan op te trekken. Tja en wat worden ze dan snel groot he!!

groetjes chimene

Tja wat kan je daar nou voor zinnigs op zeggen, behalve dat het een dikke dondersteen is!!!!

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Leuke foto! Met hidde gaat het hier nog rustig. Hij heeft de keuken nog niet echt ontdekt...
We hebben hier een hond en een kat. Vooral de hond moet er aan geloven, de kat kiest eieren voor z'n geld. Als de hond even in de buurt is probeert Hidde gelijk aan z'n oren te trekken, ha ha.
Groetjes Lynn

Hoi Marloes, mijn zoontje is nu bijna 1 jaar....en die kruipt dus ook overal in, niets is veilig, alles moet gepakt worden en verplaats (nou ja weggegooit) worden en bij ons gaat ook de deurtjes open en de lades ook. Hij weet hoe de computer aan en uit moet (ja nu al een computernerd) En hij weet inmiddels hoe hij ook van de bank af moet hoor!

maar ik zie het zo maar, het hoort er allemaal bij!! En dat los staan gebeurt hier dus ook....meneertje vind het nog een beetje eng, maar owh zo leuk!!

hier het zelfde probleem.
meneer weet nu ook hoe hij de kat kan bang maken.
en waar hij wel en niet kan aan zitten.
hij kruipt ook overal heen.
en er dan maar weer achter aan.
laatst lag hij bij de kat in de mand en zo lekker knuffelen met hem.
het is een grote deugniet aan het worden.

groetjes saloua mama van een deugniet

Hoi,

Ik wilde even zeggen dat ik Stijn helemaal geweldig vind! Echt superondernemend als ik het zo allemaal lees.

Het lijkt me heerlijk als het allemaal zo makkelijk gaat. Het is bij onze hummel iets anders maar we blijven hem stimuleren etc. Kan Stijn niet even voor komen doen hoe hij dat allemaal doet?

Zal binnenkort even een update plaatsen over ons zoontje.

Groetjes,
Eveline

Hoi Marloes,

Hier hetzelfde probleem.
Daan is ook een echte dondersteel geworden sinds hij kan staan. Hij kruipt overal op of het liefst eroverheen.
De autogarage is hier niet veilig, hij gaat eraan staan laat er iets overheen vallen en begint dan te jammeren dat hij er niet meer aankan.
En de hele dag tegen mij aan gaan staan en willen lopen.

De keuken heeft hij sinds vorige week ook ontdekt, alleen wij hebben veel lades en die gaan open en hij kan ze niet meer dicht dan. Dus dat is dan huilen.
Gelukkig laait hij nog geen kastjes leeg, al is de vuilnisbak die ook in een kastje staat wel leuk.
Maar vooral het spelen met de lades is leuk, open en weer dicht, gelukkig nog geen vingers ertussen gehad.

Als de vloer te glad is gaat hij wel staan, maar valt dan vaak in de split. Is wel zielig om te zien, want hij kan echt niet meer overeind en wil ook niet op zijn billen gaan zitten.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan