A
Anoniem
Guest
Mijn kleine spookje weet echt van geen ophouden hoor. Hij zt nu naast me in een krat met seelgoed. Het speelgoed wordt er momenteel vakkundig naast gemikt. Ook kan hij de trap op klimmen , van de bank af klimmen, weet hij hoe de keukenkastjes met kinderbeveiliging open gaan (de pannn en deksels lagen door heel de keuken), en probeert hij (tot u toe tevergeefs) de bank op te kimmen. Dit is toch niet normaal meer voor een kindje van tien maanden. Gisteren stond meneer ineens los. Nog even en hij loopt zo weg. Als hij nu gaat kruipen kruipt hij met zijn linkerbeen en stapt dan met zijn rechterbeen. Dat ziet er heel maf uit.
Van de week heb ik hem een lege doos gegeven. Daar had hij schik mee. Erin, eruit,erin, eruit en maar lachen. Vooral ten poes ook in de doos ging. Poes heeft trouwens geen leven meer straks want Stijn kruipt vlug en gaat achter haar aan. De eetkamerstoelen zijn ook niet meer veilig want Stijn kan er bij. Ik heb er mijn handen vol aan.
Groetjes van Marloes
Van de week heb ik hem een lege doos gegeven. Daar had hij schik mee. Erin, eruit,erin, eruit en maar lachen. Vooral ten poes ook in de doos ging. Poes heeft trouwens geen leven meer straks want Stijn kruipt vlug en gaat achter haar aan. De eetkamerstoelen zijn ook niet meer veilig want Stijn kan er bij. Ik heb er mijn handen vol aan.
Groetjes van Marloes