A
Anoniem
Guest
die kleine klauterkabouter. Staat hij niet op de kast, dan probeert hij wel bij de trap te komen. Ik was laatst boven bezig en manlief beneden had de deur open gelaten en ik dacht, wat hoor ik, staat Stijn boven achter de deur. Regelmatig moet ik hem van de salontafel af plukken en van de week stond zijn stoeltje in de keuken (sleept hij mee) naast een eetkamerstoel (sleept hij ook mee) en probeerde meneer van de eetkamerstoel, waar hij inmiddels op stond, op het aanrecht te klimmen.
Ik geloof dat ik op zolder alle onderdelen van het meegroeibedje maar eens bij elkaar ga leggen want het kan nooit lang duren eer hij uit zijn ledikant klimt. De kinderstoel heeft een vijfpuntsgordel waar hij zo uit is en ook in de wandelwagen hebben we een extra tuigje gedaan voor Houdini.
Groetjes van Marloes
Ik geloof dat ik op zolder alle onderdelen van het meegroeibedje maar eens bij elkaar ga leggen want het kan nooit lang duren eer hij uit zijn ledikant klimt. De kinderstoel heeft een vijfpuntsgordel waar hij zo uit is en ook in de wandelwagen hebben we een extra tuigje gedaan voor Houdini.
Groetjes van Marloes