Hij klimt overal op...

A

Anoniem

Guest
die kleine klauterkabouter. Staat hij niet op de kast, dan probeert hij wel bij de trap te komen. Ik was laatst boven bezig en manlief beneden had de deur open gelaten en ik dacht, wat hoor ik, staat Stijn boven achter de deur. Regelmatig moet ik hem van de salontafel af plukken en van de week stond zijn stoeltje in de keuken (sleept hij mee) naast een eetkamerstoel (sleept hij ook mee) en probeerde meneer van de eetkamerstoel, waar hij inmiddels op stond, op het aanrecht te klimmen.

Ik geloof dat ik op zolder alle onderdelen van het meegroeibedje maar eens bij elkaar ga leggen want het kan nooit lang duren eer hij uit zijn ledikant klimt. De kinderstoel heeft een vijfpuntsgordel waar hij zo uit is en ook in de wandelwagen hebben we een extra tuigje gedaan voor Houdini.

Groetjes van Marloes

Hier ook zo eentje,word er helemaal gek van. Hij loopt nog niet los (nou ja 5 stappen max) maar klimt aleen paar maanden als een geit.

Op het kdv is hij de een na ergste uit de groep (maar de ergste is bijna 2) en klimt hij ook continu in de kast, op tafel etc. In de kinderstoel (bakje aan tafel) zit hij in een tuigje met daarachter een stoelverkleiner omdat hij er anders ook uit ontsnapt.
Levi heeft voor zijn verjaardag een wheelybug gekregen en dat ding sleept hij overal naartoe om er dan vervolgens op te gaan staan om ergens bij te kunnen. Maar die dingen rijden zo soepel weg dat ikmijn hart vast houd.

Vandaag kwam hij de keuken binnen rollen en ging er ook op staan en ging toen aan mijn oven hangen die door zijn gewicht open ging. Gelukkig zat er niets in maar het is wel listig natuurlijk.
De oudste 2 zaten net aantafel te kleuren en dan klint hij ook op een stoel en gaat lekker mee zitten doen, wel schattig hoor maar het is wel lastig.

Hij was vorige week ookbijna uit zijn bedje geklommen, kwam net op tijd de kamer binnen. Hij had zijn teentje om de spijlen geklemd en klom als een aapje naar boven, gelukkig heeft hij 's nachts een slaapzak aan en lukt dat dus niet.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan