Hij komt er weer aan.

Hai allemaal

Het is bij mij bijna weer zover. Mijn ongi komt eraan.
Voor mijn mk en 2 curri voelde ik nooit iets voordat ik iets zag.
En nu zeurt het het hele weekend al in kijn buik. Terwijl het nog een paar dagjes zo moeten duren voor ik het word.
Ook heb ik last van mijn rug en de puistjes laten het ook niet afweten.
Ik heb wel eens gezegd heel stoer als het nog niet lukt is het nog niet voorbestemd, maar het doet toch pijn als je weer ongi wordt.
Dit wordt mijn tweede ongi na mijn curri.
Heeft iemand het ook meegemaakt dat na mk of curri je menstruatie veranderd was erdoor?????????????
Als ik het over een paar dagjes word is mijn cyclus wel gelijk gebleven.
Oja ook was ik afgelopen week stik chagerijnig.
Manlief was daar niet erg blij mee, maar ik kon er niets aan doen.
Heb het wel weer goed gemaakt bij hem hoor!
Nou dit was weer mijn zeur verhaal van deze keer.

Groetjes PV

Hoi Lieve PV,

Je vroeg of iemand dat herkend dat je cyclus zo'n beetje veranderd is na een mk.
Nou, ja, die van mij ! Ik heb in aug, 04 een miskraam gehad met 7 weken.Voorheen was mijn cyclus stipt op dag 27. Jaren lang, zelfs na de geboorte van mijn dochter ( nu 4 jr)
Maar na de mk is het helemaal door de war !! De ene keer dag 24, dan weer 29 en een uitschieter na dg 34. Ik kan er geen pijl op trekken. Ook had ik voorheen altijd voortekenen, zoals buikpijn, hoofdpijn. Zelfs dat heb ik niet meer, opzich niet erg, maar nu is het altijd weer een verrassing wanneer het komt.Zelf denk ik nu van: we zien wel, ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Maar toch elke maand als ik ongi ben dan baal ik enorm.Zoals nu zi tik op dag 29, nog niks te bekennen en voel me toch wel onzeker. ( 10000 x naar wc), maar ik hou me nu vast aan de langste cyclus ( 34dg).
Nou meis, ik hoop voor jou natuurlijk dat jou cyclus weer zogauw mogelijk normaal wordt.
Heel veel liefs , xxxx chantally8 ( voorheen chantally)

Terug
Bovenaan