Hij komt weer vroeger

Ons kleine mannetje liet ons de laatste 2 weken heerlijk doorslapen tot 7 uur! Natuurlijk waren we daar ontzettend blij mee. Eindelijk geen gebroken nachten meer. Maar de laatste dagen loopt hij weer te klooien. Was het 2 dagen geleden half 7, vanmorgen was het weer 6 uur. Zucht... Lijkt wel of hij weer van zijn ritme af is. Herkent iemand dit?? Kan iemand mij weer goede hoop geven dat hij binnenkort toch weer lekker door gaat slapen?

Groetjes Yvonne mama van Jasper (10 weken)

Hihihihi, wil degene die Yvonne goede hoop geeft mij ook misschien hoop geven dat ons meisje van 12 weken ooit door gaat slapen?

Yvonne, kan het misschien door het licht in de slaapkamer komen?
Ook heb ik wel gehoord van meiden op het forum dat het hielp om de laatste fles iets eerder te geven, zodat ze hun diepste slaap ná die laatste fles hebben i.p.v. ervoor.
Verder helaas geen tips, want mijn meisje heeft tot nu toe nog maar 1 nachtje doorgeslapen en wij zijn dus juist heel blij als ze pas om 6.00 uur komt...

Groetjes,

Eveline

Nou als ik dat zo hoor dan mochten wij inderdaad al blij zijn!! Nee er komt geen licht in zijn kamertje maar misschien helpt dat inderdaad van die fles. Als wij hem wakker maken voor de voeding van 11 uur dan is hij vaak niet wakker te krijgen!! Dus misschien zit hij dan wel in die diepe slaap.

Nou Evelien ik duim voor je dat jullie binnenkort ook ''uit'' kunnen slapen!

Christian sliep al door (tot 6:00 uur) vanaf 3 weken en plotseling bij zijn eerste sprongetje absoluut niet meer. Een week rommelen, daarna weer wel goed doorslapen. En nu opeens weer niet, en ik denk dus: 2e sprongetje (bij 7 weken). Wellicht is je zoontje er vroeg bij met zijn 3e sprongetje??
Oh ja, het eerder geven van de avondfles helpt bij ons ook redelijk goed. Hij krijgt hem nu om 21:30 ipv 23:00 uur en slaapt langer achter elkaar. Vanochtend was het plots 6:45 uur, voor de 2e keer achter elkaar!

Veel succes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

boas kwam vorige week heel stiekem ook steeds vroeger.van 8 uur,naar 7 uur,naar half 6,toen zelfs 5 uur.die dag kwamen we savonds op 6 flessen uit ipv 5 en daarna was t weer 7 uur.ik heb nog eens een wanhopige poging gedaan om te rekken met de flessen  om savonds goed uit te komen,met als resultaat een van streek,hongerig jongetje.dus dat doe ik niet meer.als hij voor 21 uur aan de laatste fles zit,krijgt hij er om 23 uur gewoon nog 1.jammer dan.
groetjes kari

Hoi hoi, ook wij zijn   heel blij dat Fenna tot ongeveer half 6 sochtends slaapt!!
Ze krijgt dan de laatste fles om 21.00/21.30. Langer rekken wil echt niet!!
Oja, ze is nu 9 weken.
Wakker maken hebben we nooit gedaan omdat ze daarna inderdaad korter slaapt..!!
Groetjes, Alida.

Ik herken dat ook hoor. Thijs werd in het begin wakker om 6 uur, dat werd steeds ietsje later tot 7 uur, soms half 8, maar zo nu en dan is het weer 6 uur, of half 7. Helaas deze week weer erg vroeg.
Ik heb me er maar bij neergelegd en wacht wel af hoe laat s ochtens onze "wekker" gaat.
Wie weet komt het door het mooie weer, dan ben je zelf ook vroeger wakker.
De fles s avonds rekken heeft bij ons geen zin want hij valt dan in slaap. Hij geeft meestal zelf wel aan wanneer het tijd is. Meestal rond half 9, soms ietsje eerder en soms ietsje later.

Terug
Bovenaan