Hij krijgt het voor elkaar....

A

Anoniem

Guest
....om zijn broek uit te trekken. Ik blijf dat ding aan doen bij hem. Gelukkig heb ik wel een mailotje aan gedaan en zijn romper daaroverheen dicht gedaan want anders kruipt hij in zijn blote speklaagjes rond. Dat wordt tuinpakjes aandoen voorlopig.

groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

lijkt me toch best wel vervelend dat Stijn zn broekje uit kan doen.
Dylano krijgt alleen nog maar zijn sokjes uit, en mss moet ik daar wel blij om zijn
Die heeft nu (sinds dat ie het uitgevonden heeft) geen sokjes meer aan thuis.
Want je blijft aan de gang met die sokjes... En ik ben ze ook regelmatig "kwijt"

Dylano ligt tegenwoordig niet stil met zijn luier omdoen... Ben soms 8min bezig om een luier aan te doen! En dat irriteert me mateloos ken ik je zeggen
Heb je nog tips toevallig??

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

je kan hem ook een mailotje aan doen onder een broekje en dan de romper eroverheen dicht doen. Bij zeeman heb ik mailots gekocht die donkerblauw zijn met podloodjes erop voor vijftig eurocent per stuk.. Dat lukt Stijn nog niet om uit te doen. Verder kan ik tegenwoordig ook prima een luier bij Stijn omdoen terwijl hij op zijn buik ligt, maar ik zal blij zijn als hij goed los kan staan en ik hem staande kan verschonen. Dat is toch een stuk makkelijker.

Groetjes van Marloes

Ik bedacht me net ineens dat ik nog bretels had liggn van de oudste twee. Die heb ik hem maar omgedaan, tot hilariteit van Stijn. Jammer genoeg heeft mijn man het fototoestel mee naar zijn werk. Anders had ik een foto gemaakt.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Bas 'kruipt' steeds uit zijn broek. Inderdaad tuinbroeken en bretels zijn daarvoor een prima oplossing.

Wat dat luier verschonen betreft......
Bas krijgt van mij altijd de tube Zwitsal zalf in zijn handen. Dan is hij daar zo op gefixeerd, dat hij redelijk stil blijft liggen. Al moet ik dan wel opschieten.

Als ik hem met speelgoed af probeer te leiden, dan lukt het niet, maar met die gekke tube wel. Ik heb wel de dop dicht gelijmd.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan