Hij laat me helemaal alleen achter....

A

Anoniem

Guest
....want hij zit voor een week in Korea.

ik baal hier altijd enorm van, want  ten 1e  is het op de dag dat ik moet werken 's ochtend altijd hurrie tegen de klok om Ilse aan te kleden, fles te geven, tas voor Ilse pakken, jas aan, in de maxi cosi, brood smeren voor mezelf, eten, ach je kent het wel...
En ten 2e is het gewoon veel gezelliger als mijn man er is en met Ilse leuke dingen doe waar ik dan weer enorm  van geniet en me kan oladen voor de volgende dag...

Ach wat zeur ik eigenlijk. Er zijn mama's die het altijd alleen moeten doen... Hier heb ik op dit moment altijd zo'n respect voor. Petje af voor deze mama's!!!!

Sorry, ik moest (zoals veel mama's vandaag) even ...

Bedankt voor het lezen.

Jeske
(mv Ilse, 8,5 mnd)

Hoi Jeske,

Nou ik kan me wel voorstellen hoor dat het zwaar is als je het altijd samen doet. En dan mag je best wel ff klachen. Ik heb trouwens ook veel respect voor de mama's die het altijd alleen doen.

Groetjes Nancy

hoi hoi,

ook ik heb ontzettend veel respect voor moeders die er alleen voor staan. Mijn man werkt nu in ploegen en deze week heeft hij een late dienst. Hierdoor is hij er 's avonds niet en komt alles op mij   neer. Tijn is nooit de gezelligste aan het eind van de middag en het is altijd zo lekker dat ik hem even kan over geven aan mijn man. Op deze avonden ben ik altijd blij dat het 19.00 uur is en Tijn lekker in zijn bedje ligt en slaapt. Over 5 weken moet hij een week op cursus (daar moet ik alleen nog niet aan denken) en komt alles op mijn schouders. Dus bij deze nog één keer HULDE aan alle alleenstaande moeders (en vaders natuurlijk)

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Misschien helpt helpt het als ik zeg dat ik het overleeft heb. Vorige week waren Stijn en ik vijf dagen samen en het was héérlijk!
Van te voren had ik zorgen maar wel voorgenomen het te laten gaan als het kwam. Dus ’s ochtend kwakte ik een berg speelgoed in zijn bedje, sprong snel onder de douche. Of, ook een goeie, zorg dat je toevallig bij je ouders langsgaat rond etenstijd, hihi, dat scheeld weer een keertje koken. Afin ik vond het reuze meevallen. Wel speciaal zo samen met mijn kleine mannetje en het huis bleef voor de verandering ook eens netjes. Sterkte en als je hulp nodig hebt ‘roep’ je maar...

Gaat je lukken.... we hebben alle vertrouwen in je!
Liefs Nelleke

Hihi, ik vind het ook nooit leuk hoor. EN bij ons gaat het dan zelfs maar om 2 of drie dagen. Ik ben gewoon een vreselijke huismus en hubbie ook.....dus als die er niet is, klopt er iets niet....En dan hebben we het maar niet over de energieverspilling als hij er niet is....ben nl bang in het donker....

Dus van mij: Sterkte!!
Liefs Annet

snap wat je bedoeldt
ik ben doordeweeks altijd alleen thuis
(manlief is intern.vrachtwagenchauffeur)
als ik een drukke dag in het verschiet heb
dan zet ik de avond ervoor alles klaar
anders heb het gevoel dat ik me zelf voorbij ren
maar het lukt altijd

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan