Hij ligt goed !!! (en HELP het wordt een micheline poppetje)

A

Anoniem

Guest
Hoi, Ik kom net terug van de controle in het ZH en hij ligt voor het eerst goed. Nog niet ingedaald, maar ze denkt dat hij wel zo blijft liggen !!! ..... Gelukkig.

Meneer groeit goed..... alleen zijn buik te goed !!!! Alles groeit mooi op lijn, halverwegen de gemiddelde en de zware lijn. Alleen was nu zijn buikje wel erg gegroeid (3 weken voor op schema) en die lag nu tegen de zware lijn aan... oeps !! Na, ja ...... ik was vanmorgen al geschrokken dat ik anderhalve kilo was aangekomen (nu totaal 5), dus kan nu mijn zoon de schuld geven... . Toen ik het zag schrok ik wel een beetje, want met mijn dochter van 6 pond had ik al moeite..... na, ja.... er is al een weg gemaakt, dus misschien valt het wel mee. Misschien gaat hij de aankomende  7 weken nog Sonja Bakkeren
GR Tanja

Wat lekker dat de kleine goed ligt, dat is alweer een hele geruststelling toch?
Wie weet zitten ze er wel helemaal naast wat het gewicht betreft. En ze zeggen altijd dat het niet veel uitmaakt hoe zwaar een kindje is, tenzij het een kindje van 5000 gram is natuurlijk.

Syl
34+6

Ze hebben niet gezegd hoe zwaar ze denken dat hij wordt. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ze dat niet willen zeggen, omdat er veel kan veranderen.
Ze hebben het met een echo opgemeten en dat is op zich vrij nauwkeurig, maar hij kan natuurlijk de laatste weken ook nog gaan Sonja Bakkeren !!! haha
Volgens die vrouw in het ZH neemt hij het er in iedergeval goed van.... haha
Belangrijkste is dat hij gezond is en gelukkig er nu goed voor ligt, want een stuitbevalling had ik niet zo zien zitten. En als ik het zo hoor zijn die draaipogingen ook niet al te prettig!
GR Tanja

Terug
Bovenaan