Hij lijkt zo klein in de buggy....

Hallo allemaal.

waneer gingen jullie kindjes in de buggy natas komt nu klem te zitten als hij nog langer in de reiswieg ligt..
Nu hebben we hem net voor de grap in de buggy gezet en hij leek echt zo klein erin,,,
is dat bij jullie ook zo erg...?

groetjes sylvia..

weten niet hoe lang hij nu is maar hij draagt maatje 74

boas zit al een tijdje in de buggy,maar inderdaad is hij maar een hoopje in dat ding.het zitje van de koelstra gaat nog wel,al komt hij met zn voetjes bij de buikbeugel haha.
groetjes karin

Wij hebben onze oudste vanaf 8 mnd in de buggy gezet. Toen ze zelfstandig kon zitten dus. Je bedoeld toch een echte buggy en niet een omgebouwde kinderwagen

Groetjes annegien

Dat probleem hebben wij dus ook! We vinden hem al een echte grote vent, maar zet je 'm in de buggy, dan is hij ineens weer heel klein...
We gebruiken nu voor kleine stukjes de maxicosi maar. Lastig is het wel, want voor de buggy kan hij ook nog niet echt goed zelf zitten, hij zakt dan naar 1 kant toe...

hallo,
zo ziet joany eruit in de wandelwagen hihi ook nog wel een beetje klein maar in de bak vond ik eng worden omdat ze er bijna uitkiepte met haar beentjes en dit vindt ze veel leuker.

groetjes,
marike

Wij hebben gisteren de bak verruild voor de buggyinzet. Quinn ging draaien en gek doen, omdat hij niet meer wilde liggen. Het werd gewoon gevaarlijk. We hebben nog niet met de "buggy" gereden. Dus ik ben benieuwd. Kan me voorstellen dat hij dan ineens klein lijkt, want in die buggy daar kunnen ze jaren in.

Terug
Bovenaan