Hij loooooooooooooopt (nu echt!) En vk geweest

Jaaaa.....alweer he?
Stef heeft het 2 dagen gekund, het lopen, en gaf het toen ook weer op. Weken hebben we hem gestimuleerd, maar nu heeft hij dan toch besloten dat het tijd is.
Hij loopt zo trots! Met zijn handjes in de lucht en een big smile op zijn snoetje....zucht!
Ik ben zoooo trots!

Maandag  trouwens naar de verloskundige geweest en alles is weer ok. We krijgen op 5 feb de 20w echo. Spannend dus, want dan zullen we, hopelijk, het geslacht weten.... Ben nu 18w precies en wat gaat het snel! Ik geniet maar heel bewust van alle schopjes enzo, want volgens mij gaat het deze keer razendsnel!

Liefs Annet

Oh wat gaat het hard zeg! Al 18 weken. Leuk die 20 weken echo!
Goed van Stef zeg dat hij loopt! Hij voelt zich zeker heel trots? (net als papa en mama)
Liefs Esther

Knap hoor kerel, dat lopen!!! Linde heeft maandag haar eerste losse stap gezet, helaas tot nu toe de enige, maar wat waren we trots op de kleine dame.
Leuk zeg, 20 weken echo, ik vond die zooo bijzonder.
Wat gaat die zwangerschap toch weer snel, voor je het weet........hahaha..geniet er maar lekker van!!!

groetjes Daniëlle.  

GO STEF GO STEF GO STEF !!!!!!!!!!!!!!

Goed hoor !!! Hoef je hem niet steeds te dragen... Lijkt me ook wel lastiger nu. Maar 18 weken al zeg!!! Jeetje wat gaat het snel.

Je was bij de zwangerschap van Stef aardig fanatiek met buikfoto's maken. Ben je nu ook weer bezig? Ben namelijk best benieuwd hoe je er nu uit ziet.
En een fotootje van Stef gaat er natuulijk altijd in hier hihi.

Groetjes happyM.

Hahaha Marieke!
We hebben idd al een paar foto;s van mijn buik gemaakt...
Ik ben nu op mijn werk, dus kan even niks plaatsen, maar ik zal zeeeer binnenkort weer eens wat plaatsen. Het is allen zo'n gedoe, nu de babysite uit de lucht is...Ik heb namelijk weinig geduld voor hyves en vanaf de pc lukt helaas niet... Nou ja, het wachten zal beloond worden!

Liefs Annet

Hahahahaha, deal !!!
Ik kan zo gauw je hyves ook niet vinden, maar ik weet niet of je die onder je eigen naam hebt gemaakt.
Geeft niet, ik wacht geduldig af hahahahaha
Groetjes en geniet van die lekkere schopjes daarbinnen!!!
happyM.

Terug
Bovenaan