Hij LOOPT!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nadat Siebe op 13 augustus zijn eerste 3 pasjes had gezet, bleef het erg rustig. Hij probeerde niet meer en als hij al eens 2-3 pasjes zette, ging hij meteen weer zitten. Vanaf donderdag zag ik dat hij aan het oversteken was en daarbij erg triomfantelijk keek en vanaf vandaag loopt hij hele stukken (max. 12 pasjes). Hij heeft de hele middag bij mijn ouders geoefend! Geweldig!!!! Ik ben zo blij dat hij loopt, heerlijk! Weer een stukje makkelijker.

Wat wordt mijn ventje toch al groot!

Groetjes een trotse Fonske

WAUW !!!!  Weer een mijlpaal bereikt.

Ik verheug me  ook ontzettend op het moment dat ons mannetje (ruim 13 mnd)  loopt. Het duurt denk ik nog wel een tijdje. Hij staat echt al maanden aan de rand van de box, tafel etc, maar zodra hij de grip verliest zakt hij door zijn knietjes en kruipt verder.

Ik zie hem echt voorlopig nog niet lopen......

Gr. Charlotte

Go Siebe!!! Goed gedaan hoor!!

Groetjes van Cissy en Fabio

Hoera! Op weg om een stoere vent te worden! Mooi man!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wow Siebe super, kom je een keer bij me glijden?
En nu veel blijven oefenen dan kun je het steeds beter en dan kan je in de woonkamer bij spullen waar je niet aan mag komen.
Ook kun je opeens op van alles klimmen, dat vinden die mama's niet leuk hoor maar wij wel!

Groetjes Jente

oh leuk zeg..lijkt me zooo mooi he.
Mila is nog bezig om te leren optrekken,als je haar ergen tegen aanzet blijkft ze al wel staan.ziet er al zo anders uit als ze staat.
groetjes piewie,mama van Mila

Terug
Bovenaan