Hij maakt zijn slapzak zelf open....

A

Anoniem

Guest
Nog niet helemaal maar wel al een behoorlijk stuk. Ik zag het toen ik hem net van bed af haalde. Stijn zat te peuteren en te wriemelen en helemaal trots te kijken toen de rits verder opgen ging. Dat is toch niet normaal meer, hij is pas negeneneenhalve maand. Omdat hij heel zijn bed door gaat vind ik een slaapzak juist zo lekker voor hem.

groetjes van Marloes, die zich wederom verbaasd over het enorme tempo waarin Stijn zich ontwikkelt.  

hoi marloes

jeetje wat gaat dat snel zeg!! niet normaal, maar ik denk wel leuk om te zien..

een collega van me vriend z'n kindje deed dat ook en die ging op een gegeven moment ook ze luier los maken dan werden ze midden in de nacht wakker van het gehuil omdat hij helemaal naakt onder de plas natuurlijk in z'n natte bedje lag  hahahaha
wel komisch om te horen maar als ouders ben je er minder blij mee maar goed die hadden heel slim de slaapzak omgekeerd aangedaan dus de rits op z'n rug!!
sindsdien kan hij er niet meer bij...

groetjes marielle

He Marloes

wat is die zoon van jouw toch een ongelooflijke snelle jongen zeg. Ik lees elke keer die stukjes van jouw en wat maakt hij toch een ontzettend snelle ontwikkeling door!!!
Misschien is hij wel hoogbegaafd.hahaha.
Maar wel erg slim van Stijn.
Goede tip van Mariele om de slaapzak achterstevoren te doen, dan is zijn moeder ook erg slim.

Groetjes Naomi  

Hey, leuk is dat he, als ze zo (eigen) wijs worden !
Mijn middelste dochter deed het als baby ook en mijn zoontje Matthijs doet
het nu ook sinds hij 8,5 maand was (hij is nu 10 maanden).

Ik maak de rits aan de slaapzaak vast met een speciale veiligheidsspeld voor kinderen, verkrijgbaar bij babyzaken.
daar zit een slotje in zodat babys en kinderen hem niet zelf kunnen openen.
Zo krijgt de kleine deugniet het niet meer voor elkaar om zijn slaapzak zelf open te maken want ook hier is de slaapzak onmisbaar

groetjes Linda, mama van 3 inmiddels

Wat gaat Stijn toch snel!
Maar nu kan ik eindelijk ook eens zeggen dat Joyce dit ookal een maandje doet.
Zoals je misschien weet doet Joyce alles (behalve kletsen)heel rustig aan.
Zo ligt ze ook nog netjes op haar rug in bed.Ze schuift alleen naar boven verder niets.Maar als je de dekentjes niet lekker instopt dan frummelt ze haar voeten naar boven en gaat ze de rits open maken.En als je dan haar kamer inkomt kijkt ze heel tevreden ,zo van kijk eens ik kan dat al zelf.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan