Hij moest overgeven met de worteltjes!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Dylano heeft net voor het 1st worteltjes op.
Had ik gekookt en daarna met de staafmixer glad gemaakt.
Hij moest kokhalzen en ff daarna moest hij overgeven.
Ik heb er toch nog een hapje of 6 in weten te krijgen... Maar doe ik hier wel goed aan???
Het is tuurlijk weer helemaal nieuw, en niet zoet, net zoals fruit.
Hadden jullie kleintjes dit ook??
Vind het echt zielig, en voel me zelfs slecht!!

Debby.

Als je je er niet prettig bij voelt niet doen!
Wat iedereen ook zegt je eigen gevoelens zijn het belangrijkst!

Ik heb er nog geen ervaring mee, Kylian is nog geen 5 weken maar een goede vriend heeft een dochter en daar zeiden ze ook eerst met dat en dat beginnen.

Ze had liever fruit...Dus doen waar jullie je het prettigst bij voelen is het belangrijkst!
Rest komt vanzelf wel...
Jacomien
kylian 09-09-2007

niet doen, als hij het niet wil, niet geven. ze moeten zoveel mogelijk smaken leren kennen... ja fijn, maar als ze 1 zijn, willen ze dingen die ze als kleine uk lekker vonden niet meer eten, en vinden ze andere dingen wel weer erg lekker. t is natuurlijk wel goed dat ze van alles krijgen, maar wat nu niet lukt, misschien over een half jaar wel. ik geef dan groente uit een potje, de oudste wilde nooit bruine bonen met appel. de jongste vindt het helemaal geweldig. gewoon weer wat anders aan bieden en dan laat je die wortels mooi een tijdje zitten.

quote: debby269 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 18:17:01'));

Hoi,

Dylano heeft net voor het 1st worteltjes op.
Had ik gekookt en daarna met de staafmixer glad gemaakt.
Hij moest kokhalzen en ff daarna moest hij overgeven.
Ik heb er toch nog een hapje of 6 in weten te krijgen... Maar doe ik hier wel goed aan???
Het is tuurlijk weer helemaal nieuw, en niet zoet, net zoals fruit.
Hadden jullie kleintjes dit ook??
Vind het echt zielig, en voel me zelfs slecht!!

Debby.

hoi,

ik had met meryem precies hetzelfde omdat ik eerst met de fruithap was begonnen vielt dat groente hapje natuurlijk wat tegen, de worteltjes vond ze niks en de bloemkool al helemaal niet, heb een paar weekjes gewacht en nu eet ze de worteltjes wel, en vind ze het zelfs smakelijk de bloemkool vind ze nog steeds niets wel doperwtjes uit zo,n diepvrieszakje vind ze verschrikkelijk lekker maar dat is natuurlijk ook redelijk zoet vergeleken bloemkool en zo dus probeer niet te forceren wil hij niet probeer een ander potje of als je het zelf klaarmaakt probeer dan een andere groente lukt dit ook niet wacht dan een paar weekjes en dan zal je zien dat er ineens een smaak transformatie plaatsvind en vinden ze wat ze eerst vies vonden ineens wel  lekker.. geef hem in ieder geval zn fruithapje...want dat vind hij waarschijnelijk wel lekker..

groetjes bianca

Nou, we hebben Dylano vandaag weer worteltjes voorgeschoteld.
Maar dan uit een potje, waren toch bij mijn ouders, dus is net zo makkelijk dan hé?
Tot onze grote verbazing at hij dit wel op, hij heeft een half potje op, vind ik prima!!
Dus waar het nou aan ligt? Of hij vind vers niet lekker, of hij moest idd aan de smaak wennen??
Potjes is trouwens toch ook vers??
Ik vind het zelf niet om te eten hoor, bah bah!!
Ik vind versgemaakte worteltjes toch zoeter dan in een potje.
Het was trouwens wel een echte kliederboel, zn slapje zat helemaal onder (maar daar is het een slab voor hé), en zn mouwtje van zn slaapzakje, en mijn shitje... ja er viel een beetje op mn shirtje.
Nu maar hopen dat ik het er uitkrijg met wassen.
Heb het net alles in de wasmachine gedaan, op 60gr, beetje vanish erbij... .zal het strax wel zien!
Dus het valt ons echt mee, nu krijgt hij morgen dus weer verse worteltjes.
En dan maar kijken wat hij daar weer mee doet??
Zo, jullie zijn weer op de hoogte.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan