Hij moest overgeven met de worteltjes!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Dylano heeft net voor het 1st worteltjes op.
Had ik gekookt en daarna met de staafmixer glad gemaakt.
Hij moest kokhalzen en ff daarna moest hij overgeven.
Ik heb er toch nog een hapje of 6 in weten te krijgen... Maar doe ik hier wel goed aan???
Het is tuurlijk weer helemaal nieuw, en niet zoet, net zoals fruit.
Hadden jullie kleintjes dit ook??
Vind het echt zielig, en voel me zelfs slecht!!

Debby.

Als je je er niet prettig bij voelt niet doen!
Wat iedereen ook zegt je eigen gevoelens zijn het belangrijkst!

Ik heb er nog geen ervaring mee, Kylian is nog geen 5 weken maar een goede vriend heeft een dochter en daar zeiden ze ook eerst met dat en dat beginnen.

Ze had liever fruit...Dus doen waar jullie je het prettigst bij voelen is het belangrijkst!
Rest komt vanzelf wel...
Jacomien
kylian 09-09-2007

niet doen, als hij het niet wil, niet geven. ze moeten zoveel mogelijk smaken leren kennen... ja fijn, maar als ze 1 zijn, willen ze dingen die ze als kleine uk lekker vonden niet meer eten, en vinden ze andere dingen wel weer erg lekker. t is natuurlijk wel goed dat ze van alles krijgen, maar wat nu niet lukt, misschien over een half jaar wel. ik geef dan groente uit een potje, de oudste wilde nooit bruine bonen met appel. de jongste vindt het helemaal geweldig. gewoon weer wat anders aan bieden en dan laat je die wortels mooi een tijdje zitten.

quote: debby269 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 18:17:01'));

Hoi,

Dylano heeft net voor het 1st worteltjes op.
Had ik gekookt en daarna met de staafmixer glad gemaakt.
Hij moest kokhalzen en ff daarna moest hij overgeven.
Ik heb er toch nog een hapje of 6 in weten te krijgen... Maar doe ik hier wel goed aan???
Het is tuurlijk weer helemaal nieuw, en niet zoet, net zoals fruit.
Hadden jullie kleintjes dit ook??
Vind het echt zielig, en voel me zelfs slecht!!

Debby.

hoi,