hij moet niks meer van me weten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal,

ten eerste sorry dat ik de laatste tijd bijna iet mer reageer mar ben helemaal uit me doen.

maar nu terzake.
gister kom ik bij me schoonmoeder om samir te halen gebeurt er dit:
kijk eerst of hij in de buggy zit.
daar was hij niet dus zegt me schoonmoeder dat hij onder de tafel zit.
ik kijk er onder en hij komt naar me toe.
pak ik hem op begint hij te krijsen dat hij naar haar toe wilt.
komt mijn daar heen begint hij weer te krijsen dat hij naar hem toe wilt ( zat hij net bij me)
komen we thuis zit ik met hem te spelen komt mijn man binnen pakt hij hem even bij hem om een kusje te geven en wilt hij zijn schoenen uit gaan doen en geeft hij hem aan mij.
begint hij standaard te huilen dat hij naar zijn vader toe wilt. is hij weer bij hem is hij weer stil.
hij moet echt niks van mij hebben de laatste dagen.

wat moet ik hier nu aan doen.

groetjes saloua

jeetje wat vervelend zeg!
Is hij ook verdrietig als je em bij iemand anders laat dan ofzo? Dan is hij mss bang dat je weer gaat??? stukje verlatingsangst?
Weet t eigenlijk niet, maar kan me voorstellen dat het erg voor je voelt.

succes ermee,
gr. Saskia.

Hey meid,

lijkt me verschrikkelijk als Dylano alleen maar naar iemand anders toe wilt.
Maar mss is het wel waar wat ??? zegt (weet ff niet meer wie), sorry daarvoor!!
Dat hij een beetje verlatingsangst gaat krijgen??
Ik denk zelf dat het idd een fase is, waar hij doorheen moet.

Liefs Debby.

hee hee

ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn oudste, ik geloof dat het speelde tussen de 11maanden en 20 maanden ofzo.

mijn moeder paste 2 dagen op en daarnaast zag ik haar ook vaak, ze woonde om de hoek. en Lotte was helemaal wezenloos van haar, als ik haar op kwam halen was ze hysterisch, als oma in de buurt was telde ik niet meer, ze wilde niet spelen, ik kon haar niet troosten en al helemaal niet op bed leggen als oma er was MOEST oma mee naar boven, ze lag dubbel om de liedjes en spelletjes met oma en als ik ze deed kwam er niet eens een glimlach, gek werd ik ervan en ook erg verdrietig, ik vroeg me steeds af wat ik verkeerd deed, ik heb er soms bijna ruzie met mn moeder om gehad, en ineens was het over.

ik kan je dus helaas geen tips geven want bij mij werkte niks, ze overgroeide het gewoon.

succes, liefs janneke

hoi,

hier is het precies het zelfde! mijn zoontje begint ook ontzettend te krijsen als mijn man, oma of ik de kamer verlaat. Het zal wel een periode zijn (hoop ik!) Volgens mij kun je er ook niet echt iets aan doen. Wij spelen wel heel veel kiekeboe splelletjes of gaan even achter de deur staan, zo dat ie ook weet dat we weer komen.
verder weet ik het ook niet :s

heel veel succes en het ligt echt niet aan jouw !

groetjes simone

hoi hoi allemaal,

bedankt voor het opbeuren had ik echt nodig.
helaas is het vanacht nog erger geworden.
ik moest hen even wakker maken om zijn pyama aan tetrekken
en krijsen krijsen tot hij zijn vader ziet en naar hem toe mag dan is het maar goed.
vanochtend had ik er niet veel last van.
maar ga straks naar me moeder toe dus ben benieuwd hou hij daar gaat reageren.

groetjes annette(saloua)

Hier ongeveer hetzelfde, maar dan andersom. Lotte wil alleen maar bij mij en gaat bij anderen huilen. Ook pappa is niet goed genoeg. Verlatingsangst...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan