Hij slaapt door.. maar??

Hallo allemaal,

mijn zoontje is 3 maanden ik geef  BV  en hij slaapt wel door maar hij komt s'ochtends nooit op hetzelfde tijdstip.... een maand geleden kwam hij dus altijd om half 5/ 5 uur toen heb ik hem een keer laten huilen en hij viel na 10 minuten in slaap en toen werd het 8 uur en sindsdien hoor ik hem altijd even rond4/ 5 uur en elke dag  komt hij soms om 6 uur of half 7 of 7 uur en soms ga ik om 8:15 kijken en dan ligt hij wakker in bed te spelen.!

Is dat normaal of heeft het te maken of hij om half 12( laatste voeding) genoeg heeft gedronken?? Hoe zit dat bij jullie?

groetjes hanan

hoi hanan
bij boas was het in die periode ook wat onrustig snachts.de ene keer werd hij om 8 uur wakker,de andere keer om 5 uur,en had dan ook echt honger.hij heeft ook een paar keer achter elkaar gehad dat hij rond 4/5 uur ging huilen en na 5 minuten weer in slaap viel.heel soms nog weleens.maar de laatste weken word hij standaard niet voor 9 uur wakker en dan niet eens van de honger,maar is gewoon uitgerust en gaat ook lekker spartelen en brabbelen.ik denk dat ze rond die leeftijd er een beetje "tussenin hangen".
jou zoontje heet toch  cinar?die heeft toch in het ziekenhuis gelegen?hoe is het verder nu met hem?sorry als ik de verkeerde voor me heb.
groetjes kari

Hoi hanan,

Yanick is bija 11 weken. Ik geef ook BV en ook bij ons is er eigenlijk geen ritme. Hij slaapt  soms door (max 6,5 uur achter elkaar) en soms niet (3 of 4 uur achter elkaar). Soms drinkt hij 's avonds om 21:30 voor het laatst, soms om 23:00 uur. Soms drinkt ie veel, soms weinig. Soms slaapt hij zelf in, soms moet hij de borst om in slaap te komen. Soms doet ie 3 dagen achter elkaar hetzelfde (Joepie ritme! denk ik dan) en dan is het ineens weer anders. Soms is ie om 7:30 klaarwakker, soms pas om 11:00 uur. Soms..... enzovoorts

Ik heb besloten om hem lekker zijn gangetje te laten gaan en niet te  proberen  aan tijden te hangen ofzo.  Ooit zal er wel een ritme  in komen, toch????    

Hoi,

Mano is nu 6,5 week en slaapt sinds 3 dagen door. Eerst kreeg hij om 20.00 uur de laatste voeding (BV) en dan kwam hij om ongeveer 4 uur 's morgens weer. Nu kwam hij dinsdagavond plots uit zich zelf om 22.00 uur 's avonds nog een keer en sliep toen de hele nacht door tot 's morgens 7.15 uur. Hij heeft dus zelf zijn schema omgegooid want nu komt hij elke avond tussen 22.00 en 23.00 uur nog een keer en slaapt dan door tot een uur of 7. Overdag komt hij heel onregelmatig. De ene keer zit er 2 uur tussen en dan 3 of 4 uur. Geen dag is hetzelfde. Soms lastig als je wat wilt afspreken maar het is niet anders. Ik maak hem nooit wakker voor een voeding, dat werkt bij Mano ook niet want dan is hij nog heel erg slaperig en dan eet hij niet goed waardoor hij veel te snel al weer zich meldt voor de volgende voeding.
Mijn tip is gewoon je kind (voorzover mogelijk) zijn eigen ritme laten regelen met een klein beetje bijsturing. Dan komt het allemaal vanzelf goed!!

Groet,
Tamara

Hallo,

Kari dat is iemand anders! geeft niet hoor...

Goed om te horen dat er meer babys zo zijn...Ik vind het niet zo erg want hij doet het voor de rest zo goed alleen zit ik elke nacht als ik hem hoor op mijn klok te kijken en dan is het van "huh" even wachten of hij harder gaat huilen en dan toch gaan voeden...

Groetjes

Terug
Bovenaan