hij slaapt door!!

boas heeft al 2 nachten doorgeslapen!!van 22 uur tot 8.hij ligt zelfs zo lekker dat ie t liefst nog langer zou willen slapen,maar dan word t wel heel krap met de flessen,dus maak ik hem wakker.ik heb nooit moeite gehad met eruit gaan snachts.al was ik wel moe,ik heb het altijd graag gedaan.maar ik voel me nu wel superuitgerust,en vooral trots!het leek net of het van de ene op de andere dag ging,maar terugdenkend is het wel geleidelijk gegaan.de eerste 3 a 4 weken kwam hij dag en nacht elke 3/4 uur.daarna om de 5 uur.vanaf een week of 6 werd 22 uur een vaste tijd en dan kwam hij ergens tussen half 3 en 5.de afgelopen week standaard tussen 4 en 5 en nu dus al 2 dagen helemaal niet meer.gaaf he.maak je je druk over hoe het in vredesnaam ooit zover gaat komen,gaat t gewoon vanzelf!ik ga er dus ook maar niet over tobben hoe we boas overdag aan de 5 flessen om de 4 uur krijgen,want dat zal ook wel vanzelf groeien.ik ga t vandaag wel proberen trouwens.hij komt nu steeds al om de 3,5 uur,dus als hij dat de rest van de dag/avond volhoud heeft hij rond half 10/10 uur 5 flessen op.als hij dan vanacht toch komt weten we meteen dat ie dat nog niet aankan.
ik ben zo trots op onze kleine man.zo lief ook,hij lijkt me wel te ontzien.ik ben namelijk ook druk met mijn man.die arme ziel heeft een onsteking c.q. verstopping in zn urinebuis en loopt met een catheter in zn buik.hij heeft hardstikke veel pijn en kan niet op of neer.van de week word hij geopereerd.maandag horen we wanneer.ik ben stiekem best druk met 2 hulpbehoevende mannetjes,maar ik doe het met plezier.zeker nu ik snachts door kan slapen kan ik het gelukkig ook prima aan.en blij dat het nu is,nu ik nog in mn verlof zit.alleen als mn man van de week in t ziekenhuis ligt,moet ik om beurten 1 van de 2 achterlaten.ik wil mn man steunen en bij hem zijn,maar wil ook niet de hele dag mn kind dumpen.we hebben nog maar amper "geoefend" bij de oma's.hopelijk mag mn man na de operatie snel weer naar huis.dan kan ik daar lekker voor hem zorgen.doe ik met veel liefde.een paar maanden geleden toen ik zwanger was,in t ziekenhuis lag en daarna niks meer mocht en in de kraamweek heeft hij echt keigoed voor mij gezorgd.en nu kan ik iets terugdoen.toen ik tegen hem zei dat hij zo goed voor me zorgde zei hij altijd;zo hoort het toch ook.en nu zeg ik dat tegen hem.wel grappig(ondanks alles).
goh,lang verhaal.ik begon eigenlijk over boas,maar moest dit ook ff kwijt.
groetjes kari

Fijn he, als ze lekker doorslapen. Max slaapt sinds een week ook door. Hij krijgt rond half 10 de laatste fles en slaapt dan lekker door tot 6.30 en soms zelfs tot 7 uur. Enige nadeel is nu wel dat mijn ritme zich nog even moet herstellen. Ik schrik soms midden in de nacht wakker en denk dan dat ik er   uit moet. Geniet er dus maar lekker van! En ook heel veel sterkte met je man! Mijn mannetje had toen Max 3 weken oud was 2 weken volledige bedrust gehad ivm ernstige rugklachten. Hij had ontzettend veel pijn en je voelt je dan zo machteloos. Sterkte ermee!

Hoi Kari,

Allereerst gefeliciteerd met het doorslapen van Boas!!! Lekker, hoor! Geniet er maar van! Wij moeten er helaas nog iedere nacht 1 of 2 keer uit voor Esther. We proberen het net als jij niet te rekken, maar er zit nog niet echt verbetering in moet ik zeggen. Esther komt nu al wekenlang trouw tussen 2.00 en 3.00 uur en dan weer rond 6.00, maar vaak is ze dan al vanaf 5.00 uur aan het spoken...
Wat vervelend voor je man, zeg! Zo'n katheter moet niet fijn zijn. En het zal idd voor jou wel druk zijn, twee mannen die aandacht vragen! Wens hem maar beterschap!

Groetjes,

Eveline

Hoi Kari. Nou wat fijn zeg!! Ineens komt het goed hè. Heerlijk is dat. Alleen wel balen van je mannetje zeg. Wat erg dat hij zo`n pijn heeft! Vertroetel hem maar lekker,fijn is dat dat je er helemaal voor elkaar bent als je elkaar nodig hebt! Zo worden we eens goed op de proef gesteld,mijn vriend was ook echt super lief en bezorgd toen ik in het ziekenhuis lag. Hij had zelfs aan een minideodorant gedacht voor als ik daar naar het toilet moest. (hij weet dat ik het anders uit zou stellen om andere maar te sparen haha) Geniet van je nachten en sterkte met manlief!!  
Groetjes Mikkie.

Hai Kari

Fijn zeg! Wat zal jij lekker uitgerust zijn. Ik voel me al beter nu ik soms 3 uur achter elkaar kan slapen ipv 1,5-2,5 uur. Een hele nacht.... lijkt me hemels!
Maar Boas is toch nog helemaal niet zo oud? Was jij niet ook van het februariforum?

Groeten,
Rosanne

Hoi Kari,
wat fijn voor je. Geeft weer een bulk meer energie he! Wens je man maar beterschap.
Hopelijk loopt alles goed en is hij snel weer op de been.
Groetjes Veerle

Lekker he, die nachten slapen? Mijn lieve mannetje slaapt gelukkig al door vanaf 2-3 weken! En de nachten dat hij om 4:00 uur wakker wordt, worden steeds sporadischer. Vannacht was er eentje, maar hij gedroeg zich anders dan normaal en had zich helemaal boven de deken uit geworsteld. Bleek hij het gewoon koud te hebben (nog geen honger!), dus lekker toegedekt en speen in de mond en hij heeft weer keurig geslapen tot 6 uur. Ik ben trots op mijn mannetje!

Geniet er lekker van, nu wordt het alleen maar beter!
En veel beterschap voor je man.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 weken)

hoi rosanne
boas is morgen 9 weken.dus best wel lekker snel.hij ligt wel sinds hij doorslaapt in een slaapzak.misschien heeft dat extra beetje warmte net de doorslag gegeven.vanmorgen was het half 7,terwijl hij maar 5 flessen op had gisteren.echt super.jij nog sterkte met de nachten.nog even volhouden!ik had het ook niet verwacht maar het gaat echt heel geleidelijk en het leuke is;je hoeft er zelf niks voor te doen!

Terug
Bovenaan