boas heeft al 2 nachten doorgeslapen!!van 22 uur tot 8.hij ligt zelfs zo lekker dat ie t liefst nog langer zou willen slapen,maar dan word t wel heel krap met de flessen,dus maak ik hem wakker.ik heb nooit moeite gehad met eruit gaan snachts.al was ik wel moe,ik heb het altijd graag gedaan.maar ik voel me nu wel superuitgerust,en vooral trots!het leek net of het van de ene op de andere dag ging,maar terugdenkend is het wel geleidelijk gegaan.de eerste 3 a 4 weken kwam hij dag en nacht elke 3/4 uur.daarna om de 5 uur.vanaf een week of 6 werd 22 uur een vaste tijd en dan kwam hij ergens tussen half 3 en 5.de afgelopen week standaard tussen 4 en 5 en nu dus al 2 dagen helemaal niet meer.gaaf he.maak je je druk over hoe het in vredesnaam ooit zover gaat komen,gaat t gewoon vanzelf!ik ga er dus ook maar niet over tobben hoe we boas overdag aan de 5 flessen om de 4 uur krijgen,want dat zal ook wel vanzelf groeien.ik ga t vandaag wel proberen trouwens.hij komt nu steeds al om de 3,5 uur,dus als hij dat de rest van de dag/avond volhoud heeft hij rond half 10/10 uur 5 flessen op.als hij dan vanacht toch komt weten we meteen dat ie dat nog niet aankan.
ik ben zo trots op onze kleine man.zo lief ook,hij lijkt me wel te ontzien.ik ben namelijk ook druk met mijn man.die arme ziel heeft een onsteking c.q. verstopping in zn urinebuis en loopt met een catheter in zn buik.hij heeft hardstikke veel pijn en kan niet op of neer.van de week word hij geopereerd.maandag horen we wanneer.ik ben stiekem best druk met 2 hulpbehoevende mannetjes,maar ik doe het met plezier.zeker nu ik snachts door kan slapen kan ik het gelukkig ook prima aan.en blij dat het nu is,nu ik nog in mn verlof zit.alleen als mn man van de week in t ziekenhuis ligt,moet ik om beurten 1 van de 2 achterlaten.ik wil mn man steunen en bij hem zijn,maar wil ook niet de hele dag mn kind dumpen.we hebben nog maar amper "geoefend" bij de oma's.hopelijk mag mn man na de operatie snel weer naar huis.dan kan ik daar lekker voor hem zorgen.doe ik met veel liefde.een paar maanden geleden toen ik zwanger was,in t ziekenhuis lag en daarna niks meer mocht en in de kraamweek heeft hij echt keigoed voor mij gezorgd.en nu kan ik iets terugdoen.toen ik tegen hem zei dat hij zo goed voor me zorgde zei hij altijd;zo hoort het toch ook.en nu zeg ik dat tegen hem.wel grappig(ondanks alles).
goh,lang verhaal.ik begon eigenlijk over boas,maar moest dit ook ff kwijt.
groetjes kari
ik ben zo trots op onze kleine man.zo lief ook,hij lijkt me wel te ontzien.ik ben namelijk ook druk met mijn man.die arme ziel heeft een onsteking c.q. verstopping in zn urinebuis en loopt met een catheter in zn buik.hij heeft hardstikke veel pijn en kan niet op of neer.van de week word hij geopereerd.maandag horen we wanneer.ik ben stiekem best druk met 2 hulpbehoevende mannetjes,maar ik doe het met plezier.zeker nu ik snachts door kan slapen kan ik het gelukkig ook prima aan.en blij dat het nu is,nu ik nog in mn verlof zit.alleen als mn man van de week in t ziekenhuis ligt,moet ik om beurten 1 van de 2 achterlaten.ik wil mn man steunen en bij hem zijn,maar wil ook niet de hele dag mn kind dumpen.we hebben nog maar amper "geoefend" bij de oma's.hopelijk mag mn man na de operatie snel weer naar huis.dan kan ik daar lekker voor hem zorgen.doe ik met veel liefde.een paar maanden geleden toen ik zwanger was,in t ziekenhuis lag en daarna niks meer mocht en in de kraamweek heeft hij echt keigoed voor mij gezorgd.en nu kan ik iets terugdoen.toen ik tegen hem zei dat hij zo goed voor me zorgde zei hij altijd;zo hoort het toch ook.en nu zeg ik dat tegen hem.wel grappig(ondanks alles).
goh,lang verhaal.ik begon eigenlijk over boas,maar moest dit ook ff kwijt.
groetjes kari