Hij slaapt zo licht

Zucht sinds een week wordt Zifjon echt van een poep en een scheet al wakker.
Voorheen sliep hij vast en kon ik gewoon wassen en stofzuigen maar nu........
Zelfs als de buren de deur iets te hard dichtgooien wordt hij wakker. En als de brandweer langsrijd ook (we zitten vlak bij kazeren dus dit gebeurd nog wel eens). Ik reageer niet meteen maar hij wordt gillend wakker en valt vaak niet meer in slaap. Soms wel maar als hij dan voor de derde x wakker is geworden  dan kan ik het echt wel schudden. ik wordt er zo moe van. Heeft iemand tips wat ik kan doen of dit zelf meegemaakt. is het een fase of komt het door iets anders ????

gr van Mariska en Zifjon (bijna 7 maanden)

Helaas, kan je alleen wat steun geven, geen advies..
Hoop dat het een fase is..
Onze dame heeft er af en toe van die dagen tussen zitten, dat wanneer ze de trap hoort kraken, ze wakker wordt, maar soms kan je ook wel een kanon afschieten en slaapt ze nog door.
Hoop voor je dat hij snel weer lekker slaapt.
Liefs,
Karlien

Hoi Hope and Faith

Wij hebben een zoontje van bijna 7 maanden. Sinds 4 maanden krijgt hij de laatste voeding om 19.00 uur en slaapt dan door tot de volgende morgen. Nooit een misser gehad. Tot vorige week. Hij werd midden in de nacht krijsend wakker. Helemaal in paniek. Duurde een half uur voordat ik hem rustig had en hij weer wilde slapen. Ligt misschien dan toch aan de leeftijd??? Misschien zijn kinderen zich dan bewuster wat er om hen heen gebeurt??? Of misschien een enge droom??

hey.

nathalia heeft dit al een paar maanden.
de ene keer kan ik gewoon alles doen, zonder dat ze wakker word. de andere keer hoef ik maar langs te lopen en is ze al wakker. ( ik moet door haar kamer heen om naar de keuken en balkon te gaan) nathalia heeft ook echt muizenslaapjes. hooguit een uurtje overdag.
s'nachts sliep nathalia al door vanaf haar 6e week. maar eergisteren heb ik de halve nacht opgelopen met haar.
ze werd opeens histirisch wakker. en waarvan??? joost mag het weten.
nathalia word wel weer rustig als ik haar muziek knuffeltje aanzet. mischien is dit het proberen waard?

succes ermee.

groetjes, do

Zifjon heeft een muziek beertje en dat geeft hem wel veel rust, maar in die periode is ALLES te veel. Vandaag slaapt hij als een blok de wasmachine ging net te keer en .......... heelmaal niks. Nu slaapt ha na 3 uur nog steeds. (hij is ook nog steeds een beetje ziek)

gr van Mariska

Terug
Bovenaan