Hij slaapt!!!!

Haihai

Loek slaapt al 1,5 uur!!!!! Ik heb helemaal het gevoel dat ik alle tijd heb. Heerlijk! Ben wel al 6 keer ofzo wezen kijken bij hem, maar toch... Wat rustig!
Nadat hij gisteren bijna niet geslapen had (2x 15 min en 1x 20 min op een hele dag) besloot ik dat er echt iets moest veranderen. Na de site van inbakeren goed bestudeert te hebben, herkende ik zoveel in de beschrijving van oververmoeide baby's... Arm knulletje, ik heb hem niet genoeg regelmaat en rust geboden.
Voel me een beetje schuldig, maar aan de andere kant: ik heb mijn best gedaan en nu heb ik het wel door.
We hebben hem vannacht ingebakerd en dat ging goed. Om het goed door te voeren, heb ik het net weer gedaan en hem in zijn bedje gelegd voor het slapen. Het heeft ruim een uur geduurd, met een paar keer een beetje voeden omdat hij te moe was om goed te drinken en een paar keer gerust stellen en vertellen: HOE DAN OOK: JiJ GAAT SLAPEN! Uiteindelijk is hij zonder grote drama's (wel met moeite) in slaap gevallen en hij slaapt nu al 1,5 uur heel rustig.
Anders hoor ik hem regelmatig pruttelen, draaien, knorren en een geluid dat ik niet weet te omschrijven, maar nu: totale stilte...! Ik weet niet hoe ik het heb!!!
Dit is geloof ik de eerste keer sinds hij geboren is!

Hoera!

Rosanne, trotse mama van Loek

Hoi Rosanne,

wat lekker voor je dat Loek vandaag goed heeft geslapen! Hopelijk is het niet eenmalig en gaat het inbakeren en de rust en regelmatig goed werken!
Ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet zijn met een kindje dat zo weinig slaapt overdag. Yaniick is ook geen doornroosje overdag (de eerste 4 weken wel trouwens) maar pakt toch regelmatig  wat slaap overdag. Meestal 1 keer per dag een langere slaap van 2 uur ofzo.

Is alles nou goed met Loek  na de operatie van zijn liesjes? Dat was jouw kindje toch?

groetjes  

Hai pauwtje.

Leuk dat je je dat nog kan herinneren! Ja, dat was Loek. Alles is goed nou, gelukkig. De wondjes waren na 8 dagen helemaal hersteld en na een kelien week werd hij weer rustiger en blijer. Hij moest natuurlijk ook bijkomen van de operatie. Is niet niks!

Nu nog het slapen, maar dat lijkt al beter te gaan.

Terug
Bovenaan