Hij wil geen fles!!

Hallo,
Mijn zoontje van 9 maanden(hij is mijn 3e kind, dus ben geen "nieuwe" moeder)weigert de fles, maakt niet uit wat er in zit. Pogingen om nutrilon door voedsel te mengen, zodat hij toch iets binnen krijgt, mislukken. Hij eet gelukkig verder prima, en ik geef nog steeds borstvoeding, maar omdat ik full time werk, krijgt hij overdag te weinig vocht binnen. Kolven kan niet meer, uit een beker drinkt hij wel, maar nogmaals, niet genoeg, en 's nachts word hij ook nog wakker voor een voeding. Voor vooral overdag en 's nachts zou ik graag willen dat hij een flesje drinkt.
Wie heeft de gouden tip?
Alvast veel dank voor de moeite!!!!
 
Mijn dochtertje was ook zo. Op de makkelijke momenten gaf ik een fles melk. Andere flessen ben ik gaan vervangen door bordjes pap en volle yoghurt en een extra broodje. Het past misschien wel niet in het voedingsschema van het CB, maar ik had zoiets van ze mag het hebben en beter iets dan niets. Ze was ook veel tevredener en rustiger. Overigens lust mijn dochtertje nu nog steeds nauwelijks melk.
 
Hoi,
Mijn dochter van 9 maanden wilde ook opeens geen fles meer van me hebben. Toen heb ik de handvaten van de tuitbeker op de fles gedaan en haar dit gegeven. En wonder boven wonder dronk ze het toen wel, ze wilde het dus gewoon zelf doen!! (nu al)De fles van 19 uur drinkt ze ook als ze al in bed ligt. Ideaal! Hoop dat het ook bij jou werkt.
 
Ik gaf onze derde na de borstvoeding te drinken uit een gewone beker, dus geen tuitbeker. gewoon op schoot, slab om en voorzichtig laten drinken. Dit was het advies van het cb, na een aantal erg "droge" dagen. het werkte, ze is daarna gaan drinken uit een tuit. (ze had toen door dat er lekkere roosvicee of dixap in zat)
 
Terug
Bovenaan