Hij wil iedere twee uur een flesje

Dames, mag ik jullie advies ajb?

Mijn kleine mannetje van 6 weken drinkt vanaf dag 1 al wat weinig en dus hebben we hem gevoed op verzoek. Wanneer hij maar wil dus en dat heeft opzich goed gewerkt alleen.... nu week 6 wil hij liefst nog steeds iedere twee uur een flesje. De hoeveelheden wisselen overdag. Later in de avond en snachts gaat het gek genoeg WEL goed en zit er regelmatig wel 4 a 5 uur tussen de flesvoedingen. Waarom hij overdag zo veel vaker komt is mij een raadsel maar het is erg onhandig zo. Een fles geven duurt gerust een half uur tot 45 minuten en tussendoor doet hij vaak twee microslaapjes van 5 minuten. Tussen het einde van de fles en de volgende fles zit dan vaak maar 1 uur :(

Uiteindelijk krijg ik er dan vaak wel tussen de 85 en 125ml in. Maar.... zo kom ik nergens toe en ik wil de tijd tussen de flessen graaaag rekken naar minimaal 3 a 3,5 uur alleen hij krijst dan hysterisch met als gevolg dat als het dan tijd is voor de fles hij helemaal over zijn toeren is te moe om de fles leeg te drinken dus drinkt hij dan duidelijk Minder. En, zo kom ik alsnog nergens aan toe omdat ik hem in dat uur toch moet troosten. Laten huilen lijkt na nu een paar dagen niet te helpen dus wat nu???? Hij moet wel genoeg blijven drinken... Is dit normaal? hebben jullie nog tips, ervaring hierin en adviezen???
 
Hier het zelfse heb een dochter nu 7 weken oud ik gebruik nutrilon forte 1 misschien helpt dat ook bij jou overdag ? De mijne kwam echt om de uur a2 uur nu zit er makkelijk 3/4 uur tussen zelfs in de middag en als dat niet lukt of jenwilt nie overstappen zou k even de cb om advies vragen
 
Onze dochter krijgt ook nutrilon forte gemengd met gewone (ivm harde ontlasting door de forte zijn we niet helemaal over gegaan). Rond de leeftijd van jou baby leek ze ook onverzadigbaar (en had 's nachts ook veel meer tijd ertussen). Nu met de forte zit ze op 3-3,5u tussen de flessen.
 
Terug
Bovenaan