hij wil niet

A

Anoniem

Guest
heeeeej hoi allemaal. leuk om te lezen dat jullie allemaal zo druk in de weer zijn met zwanger worden en alles daar omheen. ik wil wel graag een kindje van mijn vriend. we zijn dik 2 1/2 jaar samen. hij wordt december 40 is gescheiden en heeft al 2 kindern van 9 en 6. en ik ben 25. het grote probleem is dat hij dus (nog) niet wilt. ik vind dit dus echt niet tof. ik ebn er wel aan toe. ook mede door zijn leeftijd. ik zou het niet leuk vinden om te beginnen met proberen alleen al als hij 45 is ofzo!!!!!!! wat zijn jullie ervaringen met mannen en kiezen viir een kind?????

Hoi Sje,

Ik was er (ook) eerder aan toe dan mijn vriend. De moedergevoelens werden ook steeds erger en werd zelfs een beetje jaloers als ik zwangere vrouwen op straat zag.
Mijn vriend wilde nog even wachten.
Op gegeven moment hadden we afgesproken dat we in april wilden beginnen.
In december zei mijn vriend ineens: waarom zeiden we nog wachten tot april? Zullen we er maar gewoon volgende maand mee beginnen?
Nou, die volgende maand hebben we al niet meer gered: we gingen er gelijk voor!
Ik vind wel dat je er samen voor moet gaan.
Je hoort weleens van die verhalen dat vrouwen stiekem de pil niet meer slikken, dat vind ik wel erg gemeen.
Ik zou m'n vriend niet meer eerlijk aan kunnen kijken in zo'n geval.
Succes ermee!

hoi anoniempje,
stiekem stoppen is ook absoluut de bedoeling niet!!! zijn kinderen waren ook allebei "een ongelukje". dat zou ik hem nooit aan willen doen!!!!! maar hij wil nog niet eens zeggen wanneer ongeveer!! als ik maar weet wanneer het ongeveer is! hij zegt nu tussen 2 en 4 jaar!!!!!
ik word er ook echt jalours van. ik wil het niet maar het is wel zo. mijn 2 beste vriendinnen zijn al mama en ook gestopt met de pil. ik word er echt droevig van!!!!!!

O, dat bedoelde ik er ook helemaal niet mee, hoor, over stiekem stoppen met de pil.
Ik moest er alleen aan denken toen ik mijn verhaaltje schreef.
Ik begrijp denk ik maar al te goed hoe je je voelt, als jij graag wilt, maar hij nog niet.
Maar onthoud goed dat je samen eens moet zijn, hoe moeilijk dat ook is.
Succes in ieder geval!
PS ik ben net het boek "zwanger worden" van Mariel Croon aan het lezen.
Hier staat ook veel in over de keuze maken wel of niet kinderen.
Er staan een aantal aanraders ed in om mensen over de streep te trekken of te helpen bij hun keuze.
Misschien een idee?
Ik heb hem uit de bieb.

Hoi Sje,
ik heb 6 jr een reatie gehad en omdat hij echt geen kinderen wilde uiteindelijk zijn we uitelkaar gegaan..
maar goed dat terzijde. nu ben ik alweer twee jaar samen met mijn huidige a.s en hij is 37 en wil wel heel graag kinderen;gelukkig.wij wilden ook niet al te lang wachten i.v.m zijn leeftijd en ik ben ook bijna dertig dus vandaar.

heel veel succes!
gr. petra

Hallo Sje,
Wat is dat toch met die mannen he?
een jaar of 4 geleden wilden we beiden al kinderen, maar toen ging mijn man de voor en de nadelen op een rijtje zetten!!! Ja dan snap je het wel.
Nu wil hij toch wel heel, heel, erg graag, en eigenlijk wilde hij al die tijd dus al wel, maar hij zij altijd dat van niet. Ondertussen ben ik nu 36, en had ik toch liever wat eerder aan kinderen willen beginnen ivb met eventuele complicaties.
Ik hoop dat je hem kunt ompraten,
Groetjes Zoey uit O

hoi hoi dank jullie voor jullie reacties!!!!!! helaas dit weekend groooote bonje gehad voor wel/niet kinderen. jakkes, de lol gaat er helemaal vanaf zo zeg!! eerlijk gezegd geef ik de hoop een beetje o en weet ik niet of er toekomst is voor ons samen zo. als je dingen zo anders wil en anders ziet!!!

Terug
Bovenaan