A
Anoniem
Guest
hoi allemaal. ik lees alweer een poosje met jullie mee. en had ook al eens hetzelfde onderwerp gepost, maar die kan ik niet eens meer terugvinden door de grote hoeveelheid berichten!!!!!! hahahaahah. ik zal jullie het probleem nogmaals voorleggen.
mijn vriend en ik zijn ruim 2 jaar samen. hij is 40 en ik 25. hij heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk. echt onwijs lieve meisjes en het klinkt ook heel goed.
maar ik wil heel graag kinderen van ons samen, en hij niet. hij zegt ja, maar ooit. wil er niet over hebben enz enz enz. ik weet niet wat ik moet doen. ik wil het al sinds we samenzijn. iedereen in mijn omgeving wordt zwanger. behalve ik!! zo voelt het wel!!!!!!!
heeft nog iemand hier ervaringen mee? ik word er echt heel erg droevig van.
XX
mijn vriend en ik zijn ruim 2 jaar samen. hij is 40 en ik 25. hij heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk. echt onwijs lieve meisjes en het klinkt ook heel goed.
maar ik wil heel graag kinderen van ons samen, en hij niet. hij zegt ja, maar ooit. wil er niet over hebben enz enz enz. ik weet niet wat ik moet doen. ik wil het al sinds we samenzijn. iedereen in mijn omgeving wordt zwanger. behalve ik!! zo voelt het wel!!!!!!!
heeft nog iemand hier ervaringen mee? ik word er echt heel erg droevig van.
XX