hij wil niet

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal. ik lees alweer een poosje met jullie mee. en had ook al eens hetzelfde onderwerp gepost, maar die kan ik niet eens meer terugvinden door de grote hoeveelheid berichten!!!!!! hahahaahah. ik zal jullie het probleem nogmaals voorleggen.

mijn vriend en ik zijn ruim 2 jaar samen. hij is 40 en ik 25. hij heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk. echt onwijs lieve meisjes en het klinkt ook heel goed.

maar ik wil heel graag kinderen van ons samen, en hij niet. hij zegt ja, maar ooit. wil er niet over hebben enz enz enz. ik weet niet wat ik moet doen. ik wil het al sinds we samenzijn. iedereen in mijn omgeving wordt zwanger. behalve ik!! zo voelt het wel!!!!!!!

heeft nog iemand hier ervaringen mee? ik word er echt heel erg droevig van.

XX

Wat moeilijk voor je zeg!Het kan natuurlijk zijn dat hij er nog niet aan toe is, dan heeft hij nog even tijd nodig. Misschien vindt hij het moeilijk om straks zijn aandacht te gaan verdelen en is hij bang iemand te kort te doen. Misschien nog maar eens goed met hem praten erover en uitleggen dat jij er wel echt aan toe bent. Sterkte ermee! Liefs Joosje

hoi hoi,ik kan me het geloof ik nog voor me halen je verhaal.mijn vriend wou nooit kinderen,tot een paar jaar geleden,ik denk dat je echt geduld moet hebben,en vertel hem je gevoelens,en vraag hem of hij het ooit wel wil,dan is aan jouw de keus of je hier mee kan leven of niet!!mischien is het het leeftijds verschil,omdat hij al kinderen heeft[bedoel dit niet rot hoor]probeer hem te overtuigen dat je ze erg graag wilt heel veel sucses ermee gr manuela

Terug
Bovenaan