<p>hallo allemaal, </p><p>De titel zegt het al wel. Mijn zoontje is nu 8 maanden en wil sinds een ruime week echt absoluut geen melk meer drinken. De ochtendpapfles drinkt hij wel op maar alle andere flessen zorgen voor gekrijs kokhalsen mondje stijf op elkaar houden noem het naar op. </p><p>Ik heb geprobeerd hem met een lepel zijn voeding te geven maar dan kotst hij het bijna uit. Ik krijg het idee dat hij het echt niet lekker meer vind. </p><p>Ik maak me zorgen of hij nu wel genoeg binnen krijgt met name vocht. Hij eet sochtends fruithapje middag geef ik heb broodkorstjes en wat soepstengels. In de avond een maaltijd en met veeel geduld en drame savonds een halve papfles. </p><p>Ook uit een tuitbeker drinken weigert hij. Alleen als ik het in een normale beker doe wil hij wel wat water of diksap drinken. </p><p>Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen, of herkennen jullie het? En wat voor alternatieve manieren/eten kan ik hem geven dat hij toch de voedingstoffen binnen krijgt die hij nodig heeft. Ik zie onderhand namelijk dat hij afvalt. </p><p>Lieve groetjes </p>