Hij wil teveel

Vandaag weer naar fysio geweest. Ons ventje wil eigenlijk van alles maar is daar lichamelijk nog helemaal niet aan toe. Zo mag ik hem absoluut niet rechtop laten zitten. (af en toe maar zeker niet elke voeding) Schijnt heel slecht te zijn voor zijn ruggetje. Ik moet hem dus demotiveren om te zitten, draaien enz. Tot de 4 maanden is het alleen buik en rugligging. Voor de rest kan ze op dit moment niks betekenen omdat we eerst moeten wachten dat hij motoriek zo ver is dat hij het aan zou kunnen. Maar hoe hou je een kind tegen? Hij is gewoon heel vlot. En ja wil inderdaad meer dan hij nu kan. Beetje eigenwijs maar dat komt me niet vreemd voor hahahahaah.

Ik zou zelf het advies van de fysio proberen te volgen.. na een voeding in de box en niet te lang zitten denk ik.. rechtop op schoot zitten en in een wipstoeltje mag ook niet? Moeilijk hoor...heb je nog tips gekregen?

Groetjes

Pffft het was gisteren een drama. Veel overstrekken en goed chagerijnig. Maar vandaag gaat het al beter. Heb het boven de box een beetje spannender gemaakt en nu blijft hij heerlijk ontspannen liggen. Ook in de wieg gewoon iets leuks bovenin gehangen. Ze gaf ook het advies om over een speciaal speelkleed van Tiny Love na te denken. Zit een speciaal buikligkussen bij. Hij heeft er een hekel aan om op zijn buik te liggen. Maar vind ze wel erg duur. Zal wel eens achter de naaimachine kruipen om zelf wat te maken om het spannender te maken.

@miekje. Rechtop op schoot mag heel af en toe een minuutje en wipstoeltje achterover.

Terug
Bovenaan