Hij wil zijn duimpje maar kan 'm niet vinden

Mijn zoontje Lenn wil constant sabbelen op zijn duimpje, maar kan hem niet vinden. Zijn tutje wil hij niet en ook kan hij zijn duimpje niet in zijn mond houden als ik hem help.
Iemand tips??

senna doet dat ook inderdaad!
hij wordt dan echt zo boos dat het niet lukt!!  haha....
maar hij wil wel een speentje.... misschien kan je een lapje aan de speen maken dat hij hem wat beter kan vasthouden????? ik   zeg ook maar iets hoor!! geen idee......

succes!!!

liefs marijke

hoe oud is je kindje?

Yanick probeert vanaf dag 1 al op zijn duimpje te zuigen en  nu (11 weken) begint het er eindelijk op te lijken dat hij er wat controle over heeft. Nog steeds lukt het niet altijd. Gewoon wachten dus

hoi

ff snel je kunt iets onder de schouder leggen (doekje ofzo), dat had ik gehoort op de cb. Joshua vind hem wel, maar raakt gefrusteerd dat hij zijn handje niet helemaal in zijn mond krijgt.

grt suuz mv joshua 8-02-07

Hier nog een duimzoekertje! Senne krijgt haar handje wel in haar mond, maar haar duimpje zit in haar vuistje verstopt.. beetje moeilijk dus. Daarom gaat die hele hand er maar in, ook geen succes. Soms wil ze wel een speentje, soms niet. Vorige week lag ze voor het eerst echt te duimen, maar helaas is het daarna niet meer gelukt. Het zou voor haar heel wat frustratie schelen.

Groetjes,
Dionne
mama van Senne, 12 weken

Terug
Bovenaan