Hij wilt geen ander soort drinken

Hoi,

Ik heb een zoontje van 6,5 maand en hij mag nu vast voedsel. Ook mag hij wat anders gaan drinken, maar hij wilt niks anders.. Hij heeft wel dorst, maar wilt niet uit de fles drinken. Nu proberen we zo'n tuitbeker en dat vindt hij heel leuk, maar daar drinkt hij niks van. Ik was eigenlijk benieuwd of jullie tips daarvoor hebben. En kan hij ook gewoon melk drinken waar hij niet op groeit, zoals wij koeienmelk hebben? Hebben ze ook niet zoiets voor baby's? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes Kaleigh

Hoi Kaleigh,

Bjorn wil alleen dinken wat lauw warm is als ik sap geef van koud water gooit die zijn fles weg, en wat betreft de melk zou ik gewoon het cb vragen. Succes.

gr Tineke

Je kunt lauwwarme thee  of  lauwwarm water proberen, eventueel met een klein beetje diksap erin.

Wij hebben  lang gezocht naar drinken wat ons zoontje lustte. Daarna heeft het nog  tot  afgelopen week  geduurd voor hij voldoende "ander" drinken dronk (hij is nu 15 maanden).  Tot die tijd heeft hij nog 2x per dag aangelengde flessen opvolgmelk gekregen, om ervoor te zorgen dat hij voldoende vocht binnen kreeg, maar niet teveel voeding.  

Succes, en heb er vertrouwen in dat het goed zal komen.

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan