hij wilt niet op z'n buik......

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

dinand kan nu al een tijdje zelfstandig zitten, maar is nu aan het ontdekken hoe hij moet kruipen, dat wil vanuit de zitstand doen, maar als hij dan op handen en knieen zit, dan zakt hij door zn benen en ligt dan gewoon op zn buik, maar dan is het meteen huilen en krijsen dat ik hem weer rechtop moet zetten, nu weet ik niet of ik hem gewoon maar moet laten gaan of toch de hele tijd rechtop moet zetten, zo leert ie het volgens mij nooit?

groetjes susanne

Hoi,

Ik ben geen expert hoor, maar volgens mij leren ze het uiteindelijk allemaal wel! Dus maak je maar geen zorgen.  

Klinkt een beetje raar misschien, maar doe het eens een paar keer voor. Uiteindelijk leren ze ook een hoop via imitatie.

Groetjes, KT

Is lastig, lijkt me. Je zou zeggen; lekker laten proberen, want zo leert hij het idd. Maar een krijsend kind is ook  niet leuk om naar te luisteren.
Misschien eventjes laten proberen en dan weer rechtop zetten...
Succes
Sil

Hey!!

Ze vinden het vanzelf wel uit denk ik!!! Anniek zit inmiddels op handen en knieen maar komt nog niet vooruit!! Ze is alleen heen en weer aant wiebelen!!! Heel erg grappig!! Je moet een btje geduld hebben denk ik!! Veel plezier!!

xx memke

Hoi,

Uhhhhh ik zeg dus; lekker laten gaan.. klinkt makkelijk, is't niet... ik weet er alles van.
Deze dame hier deed dus ook 'droog-zwemmen' zoals ik het noem(de)
En in principe moeten ze de manier/en de kracht zien te ontdekken/onderzoeken hoe ze het moeten doen... en dat uit zich dan in pure frustratie!!
Man...man..man, wat werd ze pissed zeg!! en ik wist wel dat ze het kon.. maar ja, dan de praktijk nog he???

Maar gewoon dat doen waar jij je lekker bij voelt hoor! je kan ook een speeltje net buiten handbereik neerleggen (en jij erbij) dat kan ook helpen/stimuleren om het te gaan pakken. Let maar op, straks kruipt ie als geen ander.. van de 1 op de andere dag is het gebeurd!

Groetjes van Debby mv B'Elanna

Hier hetzelfde hoor! Moeilijk he??!
Ik laat haar gewoon lekker haar gangetje gaan, totdat ze ECHT begint te huilen/boos word of als ik aan haar zie dat ze moe word. Dan draai ik haar op haar rug en dan krijg ik een big-smile! Hahaha
Maar 2 sec later....gaat ze weer op haar buik  om vervolgens dus weer te huilen/mopperen!
Maar goed, ze leren het denk ik idd vanzelf wel. Ik denk dat het me echt zal verbazen als ze in 1 keer vooruit komt! Maar als ze eenmaal weten hoe het moet, doen ze niet anders meer denk ik! Tijd om alles kind veilig te maken!!!

ik zal hem idd eens wat meer laten gaan, want hier is het dus ook om de 2 sec. ik zet 'm goed en meneer ligt meteen weer op z'n buik te gillen, en weet dondersgoed dat moeders meteen weer aangesnelt komt om hem te "redden". en als ik het niet doe, doet mijn dochtertje het wel, want die kan helemaal niet tegen dat gegil

groetjes susanne

Terug
Bovenaan