HIj wordt 2, wat zijn leuke kadootjes?

Hallo,

Aangezien hier de moeders van kindjes van 2 jaar en ouder zitten, stel ik hier even mijn vraag:

Over een paar maanden wordt mijn zoontje 2.
Ik krijg nu af en toe al de vraag van oma's en opa's, vriendinnen etc. wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.
Eigenlijk vind ik het erg moeilijk, want hij heeft al zo veel speelgoed.
Hebben jullie misschien wat leuke ideetjes voor me?

Groetjes 1976
 
Mijn zoontje wordt ook bijna 2. ik dacht zelf aan: step (2
achterwielen), fiets met zijwieltjes, garage met autootjes, werkbankje
(bart smit, 10 euro), knutselspullen, potloden/wasco, toverlei,
kinderdvd van bijv. teletubbies (engy bengy is hier ook populair),
speelgoed van little people,...



Dat was het wel even. succes!



Groetjes Patricia

 
Mijn zoontje wordt vrijdag 2. Van ons heeft hij alvast een trekker gekregen met trappers. Vind ie helemaal geweldig. Ook krijgt hij duplo-spulletjes, een kindercassetterecordertje en alvast een fiets. Wellicht is een abonnement op bijv pippo of sesamstraat leuk om te vragen? Of een kassa'tje, leesboekjes,Inderdaad een werkbank is ook erg leuk. Mijn zoon is helemaal gek op klussen. Loopt ie met zijn hamer rond en de schroevedraaier. Gaat ie zijn trekker maken. Bob de Bouwer is favoriet, dus dvd's van bob.

Hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Yvet
 
Hoi,

Onze zoon is inmiddels 2,5, maar met zijn tweede verjaardag heb ik gevraagd om kleine dingetjes en om kleertjes. Bijna iedereen had wel een boekje, autootje, klei, houten puzzel, hamertje tik, DVD van kabouter plop gekocht. Sommigen hadden er kleertjes bij gedaan. Van mijn schoonouders kreeg hij speelgoed en een zomerjas. Van mijn ouders kleertjes en schoenen. Van ons heeft hij een tractor gekregen. Ook een leuke tip is een speciaal boek laten maken waarin je kindje en een aantal vriendjes de hoofdrol spelen.
Te verkrijgen via www.sprookjesatelier.nl.

Veel plezier!
Groetjes, Kat
 
Hoi hoi,

Mijn zoontje is in juli 2 geworden. Ik weet niet of je zoontje straks naar de peuterspeelzaal gaat, maar ik heb voor mijn zoontje ook dingen gevraagd als een rugzakje en een broodtrommel en een beker. Nu nog niet nodig, maar tegen de tijd dat hij wel gaat dan heb ik het al. En idd duplo is hier ook favoriet.....kun je ook zo duur maken als je zelf wil.
Veel plezier met de verjaardag....groetejs Renate
 
Mijn zoontje heeft toen hij twee werd een blokkenkar van zijn opa gekregen. Had opa zelf gemaakt. Echt een toppertje hoor!! Blokken! Hij is nu bijna 4 en de blokken komen nog dagelijks uit de kar. Ook mijn dochtertje (net 2) speelt er volop mee. Wat hij nog meer heeft gehad toen, weet ik al niet meer, want de blokken stonden gelijk in zijn speelhoek en de rest van de cadeau's heeft ie eigenlijk niet naar omgekeken.

Groetjes, Brenda
 
Terug
Bovenaan