Hij/zij doet het!!!

Hoi!

Net de echo gehad en alles is goed. Ben zelfs verder dan gedacht, 8 wkn 4 dgn en uitgerekend op 21 juli. We zijn zo blij!!!
We hadden een erg aardige gyn, ze zei meteen dat het goed was, nog voor ze verder had gekeken wilde ze ons eerst geruststellen!
Ze vond het trouwens heel bijzonder dat ik zo snel al weer zwanger was geraakt. Wij ook, haha!

Nu met een straalkoppie naar mijn werk ;-)

Liefs, K

P.s. Wat doet een goede nachtrust wonderen! Ik heb vannacht van 10 tot kwart voor 5 aan een stuk geslapen. Toen hoefde ik pas voor het eerst te plassen: Heel relaxed!

Ooh, wat fijn voor je zeg! Wat zul je je gelukkig voelen na zo'n echo. Heerlijk, geniet er maar van. Waarschijnlijk komen ze er op je werk nu wel snel achter hoor, het zal er wel letterlijk en figuurlijk van af stralen!

goed zeg, wat een heerlijk gevoel he?
Ik heb vanmiddag ook een hartje zien kloppen, maar ben wel minder ver dan ik dacht, slechts 6+5. Ik kreeg een inwendige echo want van buiten kon ze het niet goed zien, ik was zooo zenuwachtig! Maar het hartje klopte heel duidelijk en ik heb waarschijnlijk pas heel laat in mijn cyclus geovuleerd.
Volgende week vrijdag heb ik de eerste afspraak met de verloskundige, hopelijk krijg ik dan weer een echo want ik maak me een beetje zorgen dat mijn berekening niet klopte!
Marijke

Hoi Kaskes en Marijke,

Fijn dat alles goed is!!!!!
Ben blij voor jullie.

Marijke, maak je niet te druk, ik heb ook vaak een late eisprong en dan verschuift je uitgerekende datum zomaar een week ofzo.

Groetjes,
Angel

Hoi!

Ik had in mijn hoofd zitten dat ik al op Marijkes berichtje gereageerd had, maar zie nu dat dat niet zo is (schaam, schaam). Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, want het is bijna twee weken korter. Een late eisprong is wel aannemelijk, maar ik heb ooit gelezen of gehoord dat ze er achter gekomen zijn (door KI-behandelingen) dat sommige vruchtjes heel lang wachten met innestelen, veel meer dan een weekje. Dat betekent natuurlijk ook dat zo'n hartje pas veel later gaat kloppen. Gelukkig mag je binnenkort weer terug en kan je kijken of het goed blijft gaan.

Fijn weekend (ondanks wat zorg in je achterhoofd!)

Liefs, Kaskes

Hoi Marijke,

Wat Kaskes net schrijft is ook een erg aannemelijk verhaal.
Zou als ik jou was inderdaad om weer een echo vragen bij de verloskundige, voor je eigen gemoedsrust. Maar het is in ieder geval goed nieuws dat je kloppend hartje hebt gezien, daar doen we het voor hè!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan