hij/ zij doet het!!

Ik ben zo blij. We hebben een heeeeel klein rijstkorreltje gezien wat pulseerde!

De echoscopiste zei dat ze zelden zo vroeg (klein)  gezien had. Mijn uitgerekende datum klopte wel, maar het was nog erg pril en klein dus moeilijk te meten. Over vier weken weer komen en dan kunnen we het beter zien!

Ik loop met een dikke smile op mijn gezicht. Ik mag nu dus geen alcohol drinken, in de sauna en skieen. Hoe ga ik dat uitleggen aan mijn familie??? Ik denk dat we het tijdens de vakantie maar gewoon moeten zeggen!!

groeten een hele gelukkige en dolblije friezinne!

Super gefeliciteerd!!!! Nu is het echt.
Echt fijn om te zien dat alles goed is daar binnen.
Ik meot nog 3 weken wachten.
Maar dronk jij nog alcohol en ging je nog naar de sauna dan??
Vanaf het moment dat ik mn eisprong heb gehad, heb ik geen alcohol meer aangeraakt (ontzettend moeilijk naturlijk) Ik ben ook niet meer in de sauna geweest, ik wilde het risico niet lopen.

He Hallo,
Gefeliciteerd,wat mag je al vroeg voor een echo.ik heb maandag ontdekt dat ik eindelijk zwanger was na 2jaar en 2 maanden ik liep dus al bij de gyn.en ik mag pas 8april voor de eerste keer op controle komen dan ben ik dus al 12 weken als het goed blijft gaan natuurlijk.
Dat is nog zoooo lang wachten,maar goed het zal wel zo moeten.
Veel succes met je zwangerschap en geniet ervan.

WOW!!

Gefeliciteerd hoor...!! Wij mogen maandag kijken... Ik vind het zo spannend, want ik voel verder eigenlijk nix aan mijn lichaam....

Nou, ik duim voor iedereen!!

Lfs C.

Terug
Bovenaan