HIJ ZIJ MAMA TEGEN ME!!!!

zo 1 keer raden waar dit topic over gaat, hahaha.

ik kreeg gister bij het verschonen van een heerlijke poepluier een volmondig MAMA van pascal.
ooooooooooo zwijmel zwijmel.
en na enig aandringen van mijn kant (natuurlijk) werdt het nog eens keurig herhaald.
och ikke is zo trots!!!!

verder zwaait pascal als wij zeggen dag dag.
en maakt daar een geluid bij dat redelijk op dag dag lijkt.
handje klappen op " comando'" gaat ook al goed.

hmmmmmmmm joepie joepie
smooty

Wat leuk!!! En wat toevallig! Ik wilde net een topic over hetzelfde onderwerp aanmaken. Tim zei vanmorgen mammam. Mama lukte nog niet blijkbaar! Hij herhaalde het toen nog een keer en vervolgens was het nog 1x gewoon mam. Gelukkig was grote broer er als getuige bij!!!

Lekker van genieten smooty!

wij allemaal super trots dat ze gaan praten.
en die kleintjes maar denken; huh, we praten al maanden, maar niemand verstaat ons hihi.

jaaaa zo leuk he.
wij hebben geen ohn hier kelly.
wel van die dikke huisspinnen.

@mam ve kleuter; tja ik was mijn enige getuige...
marc zit nu natuurlijk te asen op PAPA.

smooty

Wat leukkk!!
Heerlijk als ze dat zeggen!!

En mammam is ook leuk,,haha, fijn dat zijn grote broer getuige was ;-p

Hier nog steeds niet, ze begon met papa 2-3mnd terug en sindsdien zegt ze niks meer, het brabbelen begint nu terug te komen, ze had het denk ik te druk met de motorische ontwikkeling,,haha

Hier worden het ook al behoorlijk veel woordjes. Papa, mama (wordt wel door elkaar gehaald hahaha) Oma (daar vergist hij zich dan weer niet in) Boef (meneer zelf, wij noemen hem vaak boefje) en POEh maar dat is dat poes. Opa weigert ie hahahaha. Zwaaien op dag doet hij nu ook sinds een paar dagen. Ze worden zo leuk.

Terug
Bovenaan