hijg hijg

A

Anoniem

Guest
Ik loop echt de hele dag al te hijgen van de hitte. Zodra ik me ook maar beweeg ga ik echt lopen hijgen. Ik heb een flinke verkoudheid dus dat helpt ook niet maar ik voel me toch beroerd van die hitte.

Jullie er ook zo'n last van (behalve maakie natuurlijk want die zit op haar kamer me de airco aan hihi)

Hitte is idd hijg hijg, puf puf. Ik voel me echt een bejaarde nu!

Maar het begint nu af te koelen en lekker te waaien, ff alle ramen tegen elkaar open smijten en luchten dat huis!

heerlijk!

x Petra

Haha! Helaas heb ik alleen op mijn slaapkamer een airco. moet het de rest van de dag dus ook doen zonder. Het is hier vandaag wel raar weer. Ontzettend klam voelt het aan. Iedereen heel veel sterte ermee! Gelukkig voor ons komt er weer wat koeler weer aan.

Liefs Maaike

ik zweet wel meer vooral oksels en kont ( natte plekken in mn broek haha) maar verder kan ik best goed tegen de warmte heb vanmiddag zelfs woonkamer helemaal gedaan en wij wonen op een hoek en in de zomer krijg je t hier nietkoel en in winter tocht t veel en is t vaak koud haha

het regende net hier en toch vind ik omdat ik dan wel klammig ben het lekker om er ven van te genieten haha

liefs miranda

Nou hier regent het niet maar ik hoop dat dat nog gaat gebeuren het koelt dan altijd wat af vind ik.Ik voel me overdag net een zeekoe zonder water zo warm.Vandaag ook de kamer schoongemaakt.Toen om half 5 mijn zoontje wakker werd en mijn moeder er was heeft ze hem meegenomen en ben ik gaan stofzuigen (op de kast eronder alle meubels aan de kant).echt superschoon nu en ik vies.Gelijk douchen,eten koken en eten met mijn vriend om vervolgens om half 7 met mijn zoontje te gaan fietsen en vervolgens weer douchen(ik word alweer moe als ik eraan denk)

Ik ben heel kortademig maar daar heb ik geen heet weer voor nodig ik denk dat mijn longontsteking van een paar weken geleden en ook nog wel wat mee te maken heeft.

Rustig aan doen en rustig doorademen (wat niet handig is als je ook nog eens verkouden ben!) in elk geval goed DIEP inademen want blijkbaar had ik dus een longontsteking omdat mijn beeb te hoog zat en ik niet diep genoeg in ademde...

het is gelukkig wat afgekoeld nu, heerlijk! We komen er nog goed vanaf want ik heb eens bij het knmi gekeken en de komende 10 dagen worden er geen hoge tempraturen   verwacht. Toen ik zwanger was van Max was het wel warm die zomer, maar toen kon ik gaan liggen wanneer het mij uitkwam en dat maakt ook verschil.

Terug
Bovenaan