Hik in de buik.............

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

gisteren avond zat ik tv te kijken en in eens ging iets klopen in mijn buik. Het was de kleine die een hik had. Ik dach ooh dat ken ik van vorige zwangerschap nog. Ik heb mijn hand op mijn buik gelegd en zag hoe die openeer ging ( klein beetje maar hoor) en mijn vrindje voelde het ook. Het duurde zo 3 -5 min en toen was het weet stil. Vanmoorgen had ik het weer, ik vind het zo grapige gevoel.

Hebben jullie het ook?

Groetjes Boontje 29w 5d

Hai Boontje,

Mijn ukkie had er zaterdag toen ik in bed lag last van. Dit is mijn eerste dus ik wist niet wat het was. Maar toen ik mijn ukkie ondertussen af en toe druk heen en weer voelde gaan besefte ik dat het de hik had. Ik vond het wel een grappig gevoel, maar vond het voor mijn ukkie toch ook wel zielig. Omdat het af en toe druk aan het doen was had ik het gevoel dat het, het niet zo leuk vond. Bij mij duurde het ook langer dan 5 minuten. Vanaf zaterdag heb ik geen gehik meer in mijn buik gevoelt .

Groetjes Wilma
27 wk en 1 dg

Hoi!

Leuk is dat he?! Ik voel het sinds een week of 2 ook, soms wel een paar keer per dag! Mijn dochter had het heel erg toen ze in mijn buik zat, die kon een uur de hik hebben! Zelfs toen de vliezen gebroken waren, je zou dan denken dat ze zich niet meer kunnen verslikken. Ik vind het wel een speciaal gevoel, je weet dan ook wát ze doen/wat je voelt.  

Groetjes Marjanne  

Hai

Die kleine van mij heeft ongeveer 5 keer per dag de hik als het niet meer is
vind het wel grappig om te merken dat het echt leeft in je buik.
groetjes

Terug
Bovenaan