Hik

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Hebben jullie kinderen dit ook?????
Als ik lekker gek aan het doen met Bas en hij moet erg lachen (écht schaterlachen bedoel ik dan), dan krijgt hij negen van de tien keer de hik.

Hij lijkt er zelf geen last van te hebben, maar ik vind het altijd een beetje raar. Eva had dat ook nooit....

Groetjes, Karin

hoi karin,

heel herkenbaar, bij mij hebben ze dat alledrie. We zorgen er nu ook voor dat er 's avonds voor het naar bed gaan niets te lachen valt  anders is dat weer zo'n leuke smoes om naar beneden te komen: mam ik kan niet slapen want ik heb de hik! (of zoals mijn dochter zegt; ik laat een hik)

groetjes chimene

Hoi Karin,

Wat lijkt mij dat toch vervelend als je zo vaak de hik hebt.

Gelukkig heeft Jennifer het niet meer, maar toen ze echt nog klein was kreeg ze het bijna elke dag wel een keer..vond dat ook zo zielig!!!!

Hopen dat ie er snel vanaf is.

gr. Ilone

heel herkenbaar idd, beetje gek doen, schaterlachen en Jelte heeft de hik!
Grappig om te lezen dat meerdere kids dit hebben.

gr. Sas.

hoi hoi,
ja grappig inderdaad. Hier heeft Sarah ook heel vaak de hik. Ook na lachen maar aak ook als ze aan het drinken is en te snel gaat. Ze heeft dit eigenlijk al vanaf dag 1 gehad. Ik heb zelfs een filmpje gemaakt in het ziekenhuis met mijn telefoon de eerste nacht na haar geboorte...ze was net een paar uur oud en lag onwijs hard te hikken. Ze schokte er zelf ook helemaal van.
Maar nu heeft ze er helemaal geen last van, ze hikt maar gaat gewoon verder met wat ze aan het doen was .
Grappig om te lezen dat meer kids vaak de hik hebben.

Groetjes Tamar

Terug
Bovenaan