Hik

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben vandaag precies 35 weken.
Mijn menneke heeft al zo'n 4 weken lang vrijwel dagelijks (vaak ook twee keer op een dag) de hik!   (lekker gulzig met het drinken van vruchtwater!!)
Ben benieuwd of jullie dit ook voelen!

Gr Els

Nou, hier in ieder geval ook dagelijks! Vaak ook als ik net gegeten heb begint beeb te hikken. Soms wel lastig, maar straks als ze niet meer in mijn buik zit zal ik het wel missen.

Groetjes Nathalie 37+5

Ik ben blij dat ie vaak d ehik heeft (6-8 keer op een dag) want voor de rest is het zo stil, hij heeft geen ruimte meer volgens de gyn en de VK)

Onze meid heeft ook 3 tot 4 keer per dag de hik. En ook dit meisie is heel rustig af en toe een zacht duwtje  dus het is wel fijn als ze zo vaak de hik heeft. Mijn zoontje was echt een voetballer in de buik, dan stond mijn buik soms ook heel erg schreef dus elk teken van leven is nu wel erg prettig.

Ook hier heeft de kleine man vaak de hik, meerdere keren per dag. Mijn ervaring met mijn eerste is, dat hij na de geboorte er ook regelmatig last van had.

Hier is het ook ongeveer 2 keer per dag prijs.   Heel makkelijk te herkennen omdat het zo'n lichte ritmische beweging is.   Nu de baby ingedaald is, voel ik dat dan duidelijk drukken tegen de bekkenbodem.
Ik kijk zo uit naar de bevalling, maar die bewegingen zijn toch iets wat ik ga missen.   Vooral omdat dit meisje hier ons laatste wordt.

Heidi

Wat grappig om te lezen dat er meer baby's de hik hebben! In mijn omgeving heeft niemand dit  ervaren.
Naast de (twee-) dagelijkse hik is mijn menneke ook heel druk. M.n. op de dagen dat ik even helemaal bij moet tanken door niets te doen!

Gr Els

Sinds een aantal weken herken ik dat hikken ook bij de baby. Soms duurt het best lang voor dat het over is. Ondanks dat het niet schadelijk is ofzo vind ik het toch wel een beetje zielig... Haha. Tja, ik kan ook niks voor em doen, dus maar gewoon een beetje aaien over mn buik als ik op dat moment niks anders te doen heb.

Groetjes, Mirjam (37 wkn)

Terug
Bovenaan