Hik

Hebben jullie weleens de hik gevoeld van de baby?

Ik had het gisteravond ineens toen ik op bed lag, ik dacht wat beweegt de baby toch in een regelmatig tempo totdat ik ging beseffen dat hij/zij de hik had, vond het apart om te voelen, heb ik bij de meiden nooit gevoeld

bij de oudste voelde ik het bovenin mn buik omdat hij in een stuit lag deze voel ik af en toe een regelmatig getikt onderin ... ter hoogte van mn blaas.. dat ik denk zou het?????

ja de mijne nu dus ook dus het zou idd de hik kunnen zijn!!!

bij mn oudste voelde ik het veel beter omdat het hoofdje tussen mn ribben zat hahaha

dit kindje voelt zooo anders en ligt al een tijdje goed met hoofdje naar beneden heb daardoor ook steken van onderen en af en toe met plassen alsof ik blaasontsteking heb maar ligt het kindje laag denk......

ik voel de tikjes met de hik trouwens niet buitenaf maar wel als ik wat harder duw ter hoogte van mn lies

Yordi had in mijn buik echt heeeeel erg vaak de hik. Soms gewoon tot vervelends aan toe. Hahahah Na de geboorte had yordi nog best wel vaak de hik.

Dit kleintje heeft ook regelmatig de hik. Ik voel dan steeds kleine tikjes in een regelmatig ritme onderin me buik. Van buitenaf kon ik het niet voelen.

Terug
Bovenaan