Hilarisch moment!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wij zaten net te eten, Lyanne kreeg aardappels,kalkoen en doperwten met worteltjes. Ze had geen zin om te eten, ze wilde alleen maar met het lepeltje spelen. Ik probeerde het lepeltje uit haar handen te krijgen, met als het gevolg: eten over Lyanne d'r gezicht, in d'r haren en tegen het plafond!! Ik kwam niet meer bij, mijn man vond het iets minder, zeurkous!!!

En nu ze toch vies was, heb ik ze zelf maar haar Danoontje gegeven, dat was een smeerboel, maar een plezier dat we met z'n tweeën hadden, daarna lekker met z'n tweeën in bad en nu slaapt ze lekker! Foto's volgen.

Er was ook nog iets minder leuks gebeurd vandaag. Ik was haar op de commode aan het verschonenen als afleiding, had ik haar d'r Winnie de Pooh radio gegeven, laat ze die keihard op d'r gezicht vallen!! Schreeuwen dat ze deed, nu heeft ze een blauwe plek onder d'r oogje, arm kind!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Nou, nu moet Tygo Lyanne maar een kusje komen brengen  hihi.
Zijn ze allebei even een beetje zielig vandaag. Wel dolle pret gehad lees ik hahahahaha
Groetjes happyM.

Eyyy Lyanne laat die papa's maar lekker miepen hoor!! Haha
Ik dronk vanavond uit mama's melk beker, nou de eerste 3 slokken gingen in mn mond, maar de andere 100000 slokjes over tafel. Toen ik erin sloeg werd papa bespetterd!! Mama moest snel het fototoestel pakken en ging lachen, toen zei papa; haal beter een doekje
Hahahaha daarna nog lekker de vla zelf gegeten.

Snel met die foto's een beetje anders lig ik al in bed

Kus Yoëll

Nou, komen ze dan hoor!!!

Zo, dat waren ze!

O, Lyanne zit in haar rompertje, want ze kan zich voortaan al zelf uitkleden!!!!!

Hahahaha, wat een lekkere smeerpoets! Ik kan daar ook zo van genieten af en toe. En het is toch zo weer schoon! Die papa's moeten niet zeuren....

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan