@ Hilda

A

Anoniem

Guest
Lieve Hilda,

Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is. Heb je al een positieve test in handen gehad of heeft je ongi zich al aangekondigd?
Balen, zo lang in onzekerheid, Een vrouwenlichaam is en raar ding!

Liefs Daisy

Hoi,
sorry voor een late reatie.

tja hoe is het nu, ben nog steeds niet ongi en heb gisteren nog getest die negatief was. aankomende dinsdag zou ik het weer moeten worden dus dat wacht ik even af. heb nog geen tekenen van een aankomende menstruatie.

we wachten maar weer af

Succes met wachten... Maar hopen dat je volgende week niet ongesteld wordt omdat je een pos test in handen hebt. Ik zit ook nog te wachten. Maar 16 maart is mijn volgende menstruatie... We moeten elkaar er maar doorheen trekkrn. Liefs

inderdaad we kunnen elkaar mooi steun nu. hoelang ben jij nu al overtijd jasch?.

Ik zou het liefst elke dag willen testen maar ik weet ook wel dat dat geen nut heeft. ooh wat duurt dit lang zeg.

Ik heb 19 jan mijn.laatste mestrautie gehad. Ben 3 weken overtijd. Irritant want voor de weekenden toch steeds weer testen. Zonde geld... En ik vind het onzeker hoe groot de kans is dat ik deze maand wel ongesteld wordt.

Heel begrijpelijk. heb net toch weer getest kan het niet laten was vandaag ook negatief. daarbij vraag ik me af of ik wel ongesteld word aankomende dinsdag heb zo'n voorgevoel van niet. ik zit al aan het ernstige te denken. en dat terwijl er misschien helemaal niet aan de hand is. gek wordt je ervan.
ontpillen kan het niet meer zijn na bijna ander half jaar.

ik hou je op de hoogte.

groetjs hilda

Ik ben ook al meer dan 1.5 jaar gestopt met de pil dus dat kan het idd niet meer zijn. ik hoop voor jou dat je dinsdag dan (eindelijk) positief mag testen en anders maar gewoon ongesteld, dan weet je in ieder geval dat het allemaal goed is.
Wil je nu wachten tot dinsdag of toch ook al eerder een test doen? dan moet je een vroege test kopen.

ik wacht nu echt tot dinsdag. heb nog een cb test liggen. die kun je ook 4 dagen voor je nod gebruiken maar ikblijf netjes wachten.

heb nu wel weer buikpijn in de onderbuik een een zeurende pijn link net boven de lies. kan dus 2 dingen zijn of menstruatie of zwanger.

liefs hilda

Terug
Bovenaan