@hilda

A

Anoniem

Guest
hoi hilda, ik lees dat bij jou ook nog geen ongi is.en dat je al zoooo lang bezig bent,mag ik vragen waarom je nog niet naar de gyn bent gegaan.jij hebt echt een engelengeduld meid, respect.misschien dat ze je daar met medicatie verder kunnen helpen,?als ik nu te persoonlijk vraag moet je het gewoon zeggen he.veel liefs en groetjes esther

ik weet niet of je alles van mij gevolgd heb, maar ik ben naar de huisarts geweest toen ik 2 weken overtijd was. ik kreeg toen heel bot te horen als je test negatief is dan weet je het antwoord. vervolgens heb ik vorige week maandag contact gezocht met een andere huisarts om me opnieuw te laten inschrijven. dit kan ik morgen doen dus dan hoop ik doorgestuurd te kunnen worden. hier zal ook nog wel even overheen gaan qau tijd. ben nu 4 weken overtijd ga morgen ochtend weer een test doen. gisteren ook getest en weer negatief.

heb wel last van buikpijn on de onderbuik en zeurende pijn links boven mijn lies die is constand aanwezig.

ik weet ook echt niet meer wat ik moet denken. wacht dus nog steeds.

groetjes hilda

nee ik bedoel omdat je zo lang bezig bent hoort hij je door te sturen.niet alleen omdat je nu overtijd bent maar voor het hele proces.na een jaar mag je naar de gyn. ik geloof dat jij daar al ver overheen bent.hoop dat je nieuwe huisarts je serieus neemt en anders gewoon rechtstreeks bellen met de gyn-poli en een afspraak maken. ik geloof dat je tegenwoordig geen verwijs kaart meer nodig hebt.
succes meid.groetjes

o sorry begreep het verkeerd. ja ben dec 2009 gestopt met de pil dus recht heb ik zeker. zal eens informeren of je een verwijskaart nodig heb. want van de huisarts die ik nu nog heb krijg ik het toch niet.

hilda

Hoi Hilda, zag oo nu pas jouw reactie op mijn vraag... Gaat lekker vlot zo, haha!

Wij zijn ongeveer gelijk met de pil gestopt als ik dit zo lees.