Hillarisch moment... (even iets héél anders!)

Hoi mama's,

Vandaag heb ik toch wel héél erg hard moeten lachen!!
Wat gebeurde er;

Ik maak gebruik van een kattenbak-service, dat inhoud dat om de 2 weken mij een schone bak met korrels wordt gebracht en de smerige meegenomen wordt. Zo hoef ik nooit om te kijken naar die gore bak en zit ik niet met de troep, ideaal dus!

Dit wordt altijd opgehaald door een forse man met een heel "zeverig" stemmetje welke totaal niet bij elkaar past. Ook zegt hij na elke zin "ey", érg irritant!! Al vaker tegen m'n vriend gezegt dat het lijkt alsof hij iemand van de sociale werkplaats kan zijn (qua communicatie net kind van 12) en hij zo tóch een leuke cent bij kan verdienen..

Vandaag was het ook weer dé dag dat de bakken werden verwisselt. Dus ik zie iemand (trekrol was stuk naar beneden) een schone bak neer zetten en net op dat moment bedenk ik me dat de vieze nog niet buiten staat!
Ik naar buiten rennen naar het busje en tik op het raam. Zie ik er een vrouw in zitten die veel op de normale bezorger leek. Ik dacht meteen aan z'n zus of zo.
De vrouw knikt van "ik had het al gezien" en stapt uit. Ik ondertussen weer naar binnen hollen om die stinkbak te pakken en kom ik weer bij de voordeur......

Je raad het al...

Staat de bezorger voor m'n voordeur met een scheve pruik op en zijn gezicht vol met "bruinmaak" welke niet goed is uitgewreven. Hij/zij heeft een grote zonnebril op en draagt een open gestreept truitje waar zijn borsthaar zichtbaar kort is geschoren. Ik, die eigenlijk bijna nergens in het leven van opkijkt was toch even verbouwereerd. Uiteraard niks aan de man laten merken en een normaal luchtig gesprekje met hem/haar gehouden. Die na ons gesprek als een "vent" de zware bak de auto in tilt..

Binnen kijk ik mn vriend aan met open mond  die net op dat moment binnen kwam en ook de gedaanteverwisseling had gade geslagen. Het was even stil waarna we beide enórm in een deuk lagen. Whahahaha!!!

Begrijp me goed, ik heb tótáál niks tegen mensen die zich zo kleden omdat ze zich er zo prettig in voelen, maakt me allemaal niks uit en kan me ook niet gek genoeg. Maar de situatie was gewoon erg hilarisch!!!

Je ziet wel, het leven zit vol verrassingen!!
 Whahahahahah!!!

Hebben jullie zoiets ook al eens meegemaakt?
Vertel!!

Esmé mv Kay

Ha ha ha, ik kan me voorstellen dat je slap ligt van het lachen! Helemaal als je het allebei hebt gezien en elkaar daarna aan kijkt. Ik kan het me helemaal voorstellen!

Groetjes Fennie en Jente

Hahahaha geweldig verhaal!
Ik zou echt mijn lachen niet in kunnen houden.
Als ik het lees al niet haha laat staan als ik in jou schoenen stond

groetjes sandra

Dat heb jíj weer zeg.................... wat een verhaal hahahaha

Maar dan vraag ik me nog even af: wát is er stuk bij jou??? De trekrol naar beneden??? Daar heb ik even echt helemaal geen beeld bij.....

En zou de dame/heer in kwestie over 14 dagen nog terug durven komen denk je?

Groetjes
Susan

Hahahahahaha!!!!!!
Ik ben inderdaad benieuwd hoe de persoon in kwestie er over 2 weken uit zal zien.
Misschien een forummeeting bij jou thuis???

groetjes Daniëlle.

whahahaha wat een verhaal echt lachen. Vind het knap dat je niet in de lach schoot haha.

Ik heb ook zoiets meegemaakt.
Ik stond altijd samen met manlief op zaterdag in de bakwagen. Komt er een vrouw aan de kraam (vond haar wel een beetje vreemd maar goed) ze besteld wat en ging weer weg. Zegt Mich tegen mij heb je gezien wat voor vrouw dat was? Ik zei nee. Hij zei toen weer dat is een kerel. Oh ok.
Die week er op komt dat vrouwtje weer. Maar nu met stoppelbaard verder helemaal opgemaakt maar zo maf zag het eruit (had wel wat make up tips kunnen geven) Ik draai me om om iets in te pakken en ik schiet zo in de lach ik kon gewoon niet meer ophouden. Dat was echt heel erg. Schaamde me ook wel een beetje voor maar ik kon er echt niets aan doen. Ze is ook een paar weken niet geweest
Maar ik heb nog veel erge dingen meegemaakt hoor hahaha
Liefs Esther

Terug
Bovenaan