@Hilmar

hoi lieve meiden!!

tnx voor jullie berichtje!!lief!!!

het lijkt allemaal wel goed te gaan...er zat nog wel bloed in baarmoeder zoals verloskundige zei..eergister heb ik wel weer ff bloed verlies gehad...en daar is t weer bij gebleven..wel nog een beetje elke keer...maar niet extreem veel..en net rood...maar eerder bruin..zeg maar..

maar hopen dat t bloed van eergister t laatste beetje was...ik blijf rustig aan doen..en ik dnek dat ik me toch nog dat weekje ziek meld...want bloedverlies is er nog steeds..al is t niet veel..maar t is er..dus gewon rustigaan blijven doen..,

vandaag wel ff een drukker dagje...maar alleen met lopen..en dat valt niet onder zwaar lichamelijke belasting...dus dat mag wel...vier vandaag m'n verjaardag..morgen jarig :) jaja laatste jaartje als "niet moeder" ... als t goed is..en dat is toch wel een heeeeeeele leuke gedachte :)
virend en moederh hebben het huis schoongemaakt. ik afwas en hapjes...

ik voel me prima voor de rest..en vandaag ook nog "niet echt" bloed verlies gehad...dus das erg fijn :)

meiden nogmaals..tnx voor jullie berichtje!! erg lief!!

dikke kus hilmar

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Dat is goed nieuws dat het bloed bruin wordt. Dat is namelijk oud bloed wat er toch uit moet. Niet schrikken als je dat soms nog verliest, het moet er gewoon uit.

Rustig aan doen hè! En goed als je een weekje ziek meld. Je moet het echt rustig aan doen en anders ga je toch te veel doen.

Hai lieverd,

Ook hier nog een mede mama die aan je denkt! Wat is het toch een onzekere situatie maar fijn dat het bloedverlies nu minimaal is. Blijf maar lekker rustig aan doen, jij en je baby staan nu op nr 1. Goed dat je je ff een weekje ziek meld, heel begrijpelijk.

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi idee, laatste verjaardag als 'niet-mama' :)

Dikke knuff Lynn.

Terug
Bovenaan