Hipp melk Kos

<p>Hoi,</p><p>Wij gaan eerdaags met onze baby van 4 maanden naar Kos.</p><p>Zij krijgt hipp melk en nu vroeg ik mij af of iemand toevallig weet of dat daar ook verkocht word?</p><p>Uiteraard nemen wij het mee maar anders nemen we minder mee.</p><p>Bedankt! </p>
 
Ik pas vorige maand op Kreta, daar heb ik het niet gezien. Ik zou het gewoon zelf meenemen dan heb je het zeker bij de hand. Sowieso vond ik de babyvoeding( 1 potje 4 euro) belachelijk duur net als de luiers en zonnebrandcrème etc
Dus ik zou zelf genoeg meenemen.
 
[quote quote=10563822]Ik pas vorige maand op Kreta, daar heb ik het niet gezien. Ik zou het gewoon zelf meenemen dan heb je het zeker bij de hand. Sowieso vond ik de babyvoeding( 1 potje 4 euro) belachelijk duur net als de luiers en zonnebrandcrème etc Dus ik zou zelf genoeg meenemen.[/quote]
Wij nemen het sowieso zelf mee.
Maar als het daar te krijgen is dan is dat wel wat makkelijker. Zolang ik dat niet zeker weet, neem ik gewoon goed mee. 

Goed om te weten dat alles daar duur is. Zij mag met hapjes starten maar dan wachten we daarmee of nemen we het mee. 
 
Terug
Bovenaan