hippe, ondernemende, sushi etende ;-) wereld verkennende & carriere mama's united

Welke hippe, ondernemende, sushi etende ;-) wereld verkennende & carriere mama's vinden het leuk om gezellig te kletsen. Ik ben een mama van 33 jaar, twee lieve zoons en een leuke man, dol op reizen, food, humor & carriere. Het zou leuk zijn om een leuke club vrouwen te leren kennen om samen te kletsen, lachen, feedback te kunnen vragen etc.
dit zijn een aantal trefwoorden die bij mij passen(in willekeurige volgorde;-) )
ModereizenKidsinterieur stylingwijnbarssushi, foodhallenondernemencreatief design
Welke trefwoorden horen bij jou?
 
Hoi mamabusiness,
Hey wat leuk. Jammer dat niemand nog gereageerd heeft. Maar ik vind het zeker leuk om te kletsen. Ook omdat je 30+ bent (op de één of andere manier kom ik vooral jongere mama's tegen).

Ik ben zelf 36. Mijn man en ik zijn net (12 nov 2014) ouders geworden van een schitterend zoontje. Mijn passie is backpacken over de wereld en dat doe ik dan ook zo vaak mogelijk. Tijdens mijn zwangerschap ging ik gewoon met backpack naar Azië (al annuleerde ik wel voor de zekerheid een binnenlandse vlucht die ik had geboekt naar malaria gebied). Voor dit jaar gaan we voor het eerst met z'n drietjes op pad, richting Amerika. Spannend.

Verder zijn dit mijn trefwoorden:sushi (en inderdaad, foodhallen maar dan met name die in het buitenland)
reizen
musea
pretparken
creatief
kids (sinds november)
ondernemen
motor rijden
 
Leuk, ik ben nog zwanger, dus helaas even geen wijn en alleen zelfgemaakte vega sushi, maar houd ook erg van allerlei eten, vakantie en gezelligheid. Ik ben 26 en woon in het verre Emmen.

Woorden die mij omschrijven:
Tuin/moestuin
muziek/zingen/salsadansen
winkelen
koken/eten/wijntje/whiskeytje
fotografie
wandelen/yoga
 
Terug
Bovenaan