Hippe, sportieve postiekleding?

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Wie kan me nou eens vertellen waar je leuke, hippe positiekleding krijgt? Normaal draag ik meestal kleding van Esprit, Mexx, Riverwoods, Gaastra, Sandwitch enzo.........om jullie een beetje een indruk te geven van mij smaak.

Ik hou dus niet van zo'n soort joggingbroeken, slobbertruien, tuinbroeken, bloemetjesdesigns..........

Wie heeft er een leuke tip?

Groetjes,

SUUS

Heb je al bij de Prenatal gekeken ?
En sommige plaatselijke baby winkels hebben ook afd. met positie kleren.
Maar prenatal in rotterdam heeft een leuk assortiment.

Groetjes Dees

Hoi, ik vond zelf tijdens mijn zwangerschappen de kleding van Noppies, VidaVita en Prenatal heel hip! De merken verkopen ze in de betere positiekledingzaken en soms ook bij de Prenatal warenhuizen.
Geniet van je zwangerschap!
Groeten van Simone

Herken jouw probleem(pje) helemaal!!! Het valt niet mee om iets leuks te vinden. Ik heb nu een leuke spijkerbroek en sportieve broek gekocht. Laag model, onder de buik en draag daar gewoon mijn RW truien en Gaastra vesten ed op met een langer t-shirt eronder. Ook heb ik een donkerblauw met dun  gestreepte buikband zodat je gewone truien of een  spijkerjasje  makkelijker aankunt.  Staat oké. Ik heb ook een leuk spijkerrokje gekocht bij Promiss... Succes met zoeken en geef niet toe aan de bloemetjes gewaaden en streepjes tunieken!

Miss Etam zal je dan wel niks vinden maar bij Promiss hebben ze ook hele leuke positiemode, alleen niet bij alle filialen.

Ik kwam toevallig www.innana.nl tegen daar staan echte alle leuke supper hippe positie kleding op.

weet je ook gelijk een beetje welek merken leuke dingen hebben

greetz lotski!

Hoi suus ben ook nog even verder aan het surfen   beter nog misschien Future maman hebben ze ook mamalicious enzo gewoon lekker hippe jeans en "sexy" tops enzo.

doeiii lotski

hennes&mauritz, suggestie, heb ik bij mijn vorige zwangerschap veel gekocht, maar het verschilt wel per seizoen ofdat het leuk is of niet

Terug
Bovenaan