Hippe verzorgingstas

Hoi allemaal,

Wie weet er een adresjes waar je een leuke verzorgingstas kan kopen die niet al te duur is. Vind die zilveren van little company bijv. erg leuk, die zien er niet echt uit als een verzorgingstas wat ik wel leuk vind als de baby straks wat ouder is. Nu prop ik alles voor m'n zoontje in m'n schoudertas, maar vaak heb ik daar net te weinig ruimte en straks met een kleintje erbij is een vakje voor flesje e.d. wel handig. Alleen die van little company kosten 80 euro en dat vind ik een beetje veel...

Duss, wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jo

Hallo,

Ik heb zelf een nieuwe luiertas gekregen van Kitsch kitchen, die vind ik erg leuk en die kosten rond de 30 euro. Als je het intypt bij google:  kitsch kitchen luiertas. Krijg je vanzelf een heleboel sites waar je deze kunt bekijken/kopen.

Groetjes!

Hoi Jo,
Je zou ook op Marktplaats kunnen kijken. Genoeg moeders die teveel tassen cadeau hebben gekregen of het leuk vinden om vaak een andere te kopen. Soms vind je daar z.g.a.n. tweedehandsjes.

Haai,

Room seven is ook echt een merk die hippe, leuke en praktische luiertassen maakt. Het is geloof ik een dochteronderneming van Oilily maar niet met van die bloemetjes...heb zelf een met een robot erop (want ik heb een zoontje en wilde niet zo'n standaard of truttige tas)...

Groetjes

Ik heb een geweldige verzorgingstas van Oilily. Dit is een tas die je gewoon ook leuk zo kunt gebruiken. Normaal gesproken zijn die erg prijzig maar deze heb ik gekocht bij de Oilily outlet in Roosendaal (Rosada outlet). Sowieso een erg leuke outlet voor babykleertjes, als je natuurlijk het merk Oilily leuk vindt. Alles is zo rond de 50 tot 60% goedkoper dan de normale winkelprijzen.

Terug
Bovenaan