Hitte en borstvoeding

Zijn er mensen met de gouden tip voor het geven van borstvoeding met deze hitte? Ik heb wat dingetjes al geprobeerd, zoals van te voren kolven. Maar vind dat langer duren en gedoe. Ook een laken/Hydrofiele doek gebruikt.
Maar zijn er nog meer tips?
 
Tips waarvoor precies? De mijne wilde meer/langer drinken in de hitte. Ik voedde in deze warmte echt op verzoek, ze hebben het nu extra nodig. Verder liep ik nergens tegenaan, wat bedoel je precies met hydrofiel doek gebruikt?
 
Liggend voeden op bed. Zowel jij als je kindje op je zij in bed en dan laten aanhangen. Bij tegen buik zeg maar. Zo is er weinig contact tussen jullie lijven en wordt het minder warm.
 
[quote quote=10571716]Tips waarvoor precies? De mijne wilde meer/langer drinken in de hitte. Ik voedde in deze warmte echt op verzoek, ze hebben het nu extra nodig. Verder liep ik nergens tegenaan, wat bedoel je precies met hydrofiel doek gebruikt?[/quote]
Met die hitte een extra kachel tegen je aan
 
@Essil, oooh! Ik dacht al

Ik lees de tip al van liggend voeden zodat er weinig contact is, ik deed dat al dus vandaar dat ik niet per se last heb gehad van die extra warmte van onze 2 lichamen tegen elkaar. Idd een goeie tip dan
 
Terug
Bovenaan